Zoekresultaten

  1. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Uno Animo (Zuid I), Gemert, Groene Ster, Bekkerveld en Wittenhorst (Zuid II) haalden vanavond de halve finales en dus de KNVB Beker.
  2. de waan

    District Zuid II

    Moeite waard dus. :duim:
  3. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Dan zal dat vast kloppen.
  4. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Ik was aan het klooien, omdat ik eerst dacht dat 's Gravenzande thuis speelde. Zo is het beter.
  5. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Mooi, zo'n "finaleavondje" Oost: MASV - DETO 0-0 (MASV wns) Oost: Alverna - WHC 2-0 West II: ROAC - FC 's Gravenzande 1-2 West II: Brielle - VUC 4-0 West II: Te Werve - Xerxes/DZB 1-0 Alcides, Flevo Boys, MASV, Alverna en FC 's Gravenzande, Brielle en Te Werve dus geplaatst voor de KNVB Beker.
  6. de waan

    Wielrennen

    Talentje hoor, die Jakobsen.
  7. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Ik schat alleen de zaterdagafdeling wel een behoorlijk stukje sterker in. Dat ter compensatie.
  8. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    WNC staat ook gewoon tweede in 1C achter het ambitieuze Duno. Opmerkelijke uitslag wel.
  9. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Ja, dan doet JVC zeker nog mee. Wel "even" winnen dan van Vitesse.
  10. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Nou ja, weer. Dat werd ook wel eens tijd, want UNA was behoorlijk aan het kloten de laatste tijd. Het werd uiteindelijk nog 4-2 trouwens. JVC Cuijk en Quick lijken nu wel definitief weg voor de titel.
  11. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Scorend keepertje, altijd fijn. https://twitter.com/DominiquePichel/status/980814128876015623
  12. de waan

    Hoofdklasse B zaterdag 2017-2018

    Allemaal clubs waarvan een significant deel van de selectie en de basis uit zelf opgeleide spelers bestaat.
  13. de waan

    Hoofdklasse B zondag 2017-2018

    Wat zit EHC eigenlijk te doen? Die hebben ook nog in de subtop gestaan toch?
  14. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Gedaan uiteraard, maar de fanclub van Scheveningen lijkt iets te groot.
  15. de waan

    Hoofdklasse B zaterdag 2017-2018

    Excelsior Maassluis, JVC Cuijk, Dongen, HSC'21, HBS, Be Quick 1887, Quick'20, Genemuiden (?), Urk, Hollandia, Alphense Boys, Gemert. En misschien nog wel meer.
  16. de waan

    Overige sporten en evenementen

    Ik vind korfbal lang niet het beroerdste om naar te kijken. Gisteren was het ook nog superspannend, schelden, provoceren, emotie. Het leek wel voetbal. Hockey pas ik voor ik het vervolg. Daar val ik echt bij in slaap.
  17. de waan

    Wielrennen

    Net twee uur lang teruggekeken. Ik had gelukkig geen uitslag meegekregen. Hoopte stiekem wel even op een dubbel volledig Nederlands podium.
  18. de waan

    Eredivisie Ronde 29

    Nou, is het lek boven met Pusic?
  19. de waan

    Overige sporten en evenementen

    Ik ben gisteren naar een korfbalwedstrijd geweest voor de krant. [emoji3]
  20. de waan

    Hoofdklasse A zaterdag 2017-2018

    [emoji16]
Bovenaan