Zoekresultaten

  1. Batigoal

    De trainer van Ajax

    Van de regen in de drup? Respect voor Van 't Schip dat hij erin stapt, maar ook hij heeft toch niet de ervaring en persoonlijkheid om deze groep eruit te trekken. Gaat nog een heel lang seizoen worden zo.
  2. Batigoal

    Speelronde 10

    Bizar dat ze zowel het ter aarde storten als ook de stuiptrekkingen gewoon getoond werden. Dat had echt niet gehoeven.
  3. Batigoal

    Vierde divisie B 2023-2024

    Komende zaterdag naar de burenclash tussen RVVH en ASWH. #zinin
  4. Batigoal

    Speelronde 10

    Bergwijn een enkeltje Saoedi-Arabië zou niet zo verkeerd zijn, maar daar lijkt hij zelf dus geen zin in te hebben. De gifbeker moet dus écht helemaal leeg!
  5. Batigoal

    Speelronde 10

    PSV'ers gefeliciteerd! De wissels van Bosz in rust maakten het team een stuk sterker.
  6. Batigoal

    Speelronde 10

    Mwah, met Steijn verloren we nog kanslozer van Feyenoord zonder ook maar één fatsoenlijke aanval te creëren. Nu krijg je een stuk of 7 grote kansen waarvan er maar 2 in gaan. Tsja, wat wil je dan nog? Dat onze defensie dramatisch is weten we al lang, maar de aanval heeft vandaag ook een groot...
  7. Batigoal

    Speelronde 10

    Dat is helaas buitenspel.
  8. Batigoal

    Speelronde 10

    Het verschil tussen eerste en tweede helft is schrijnend.
  9. Batigoal

    Speelronde 10

    Dit is toch hands?
  10. Batigoal

    Speelronde 10

    Huh Berghuis eruit? Wat een rare wissel.
  11. Batigoal

    Speelronde 10

    En 4-2. Je verliest hier gewoon door Brobbey en Avila.
  12. Batigoal

    Speelronde 10

    Brobbey anders mis je weer 2 reuzekansen.
  13. Batigoal

    Speelronde 10

    Commentator van ESPN opeens enorm blij ook. Wat een clown.
  14. Batigoal

    Speelronde 10

    En opnieuw. Het is toch ongelofelijk weer.
  15. Batigoal

    Speelronde 10

    Zucht. Weer zo snel na de rust een tegengoal.
  16. Batigoal

    Speelronde 10

    Hopelijk komen we deze keer wat minder slecht uit de kleedkamer. Vooraf hoop je dat het geen afstraffing wordt, maar inmiddels zou ik wel flink balen bij een nederlaag. Nou ja, alles wat we vandaag krijgen is bonus. De komende weken moet het gebeuren en daar heb ik nu weer wat meer vertrouwen in.
  17. Batigoal

    Speelronde 10

    Zou kunnen, maar op het laatst was dat niet meer dan terecht gezien hoe vaak Steijn zijn spelers voor de bus heeft gegooid in interviews.
  18. Batigoal

    Speelronde 10

    Met terugwerkende kracht is die Steijn wel echt een waanzinnig slechte trainer als je dit Ajax zo ziet.
  19. Batigoal

    Speelronde 10

    Hoppa Brobbey nu wel!!!
  20. Batigoal

    Speelronde 10

    Avila er daarentegen maar uithalen.
Bovenaan