Ik heb me daar altijd wel over verbaasd dat ze bij het wielrennen niet meer gebruik maken van vaste clubnamen. Snap dat het wielrennen een andere sport is waar je meer voor individuele renners bent, en dat er veel fusies en verdwijnende ploegen zijn, maar het creëeren van een clubcultuur en...