Is dat een Feyenoord dingetje, zijn naam altijd verkeerd spellen omdat hij naar Ajax ging?
(En ja ik weet dat zijn naam een keer verkeerd op het Ajax shirt stond).
Wel weer een heel ander middenveld, wat minder voetbal en wat meer inzet. Maar Louis zal het wel weten, hopelijk straks een Oranje...