Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
https://www.rtlnieuws.nl/economie/artikel/5420045/champions-league-alleen-de-ziggo-app-uitzenden-dat-mag
Wat irritant zeg. Maar niet verrassend in deze tijd.
Handig van de organisatie om geen hekken of afscheiding tussen beide supportersgroepen te plaatsen. Hetzelfde gebeurde in het Maracana tijdens Flamengo-Boca Juniors laatst en toen waren er ook rellen.
Los van het feit dat de peilingen er altijd wel flink naast zitten en ik het met JMD eens bent dat je ze aan het einde van de campagneperiode gewoon niet meer moet houden, wordt ons al weken verteld dat het aantal zwevende kiezers zeer groot is. Dat maakt die peilingen nog minder betrouwbaar.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.