Haha. Men heeft iedereen een basisplaats beloofd? Kom op zeg. Als gastje van een jaar of 17 wil je gewoon iedere week lekker voetballen. Liever in de basis bij A2 dan op de bank bij A1. En als je daar gefrustreerd over bent kun je op zaterdag beter aan je brommer gaan sleutelen dan voetballen...