Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Reus eindigt de competitie met 0 punten (begonnen het seizoen met -21 ofzo). Iemand met tijd te veel die kan uitzoeken of dit ooit al eerder gebeurd is?
Daar zal ik dan weer aanwezig zijn!
Het is wel aardig ingewikkeld die play-offs. Gewoon bij de eerste twee eindigen dus, en dan moet je je daar allemaal geen zorgen over maken.
Zou mooi zijn moest hij hem eens kunnen winnen maar zoals hier al gezegd, voor een fitte Nadal te verslaan op Roland Garros moet er een mirakel gebeuren.
De hele wedstrijd in beschouwing genomen staat Nederland verdiend in de finale, maar zij stelden het toch allemaal een pak beter voor dan dat het in werkelijkheid was.
Die vinden nog steeds dat ze op het WK fantastisch voetbal gespeeld hebben. Everton mag toch even gecomplimenteerd worden dat ze voor de transfers van Stones en Barkley meer dan 70 miljoen euro hebben kunnen vangen.
Congo noemen ze wel eens het Barcelona van Afrika, hopelijk betekent dat niet dat we in de halve finale een ruime voorsprong nog uit handen gaan geven.
Zwitserland kan wel aardig voetballen, maar ze missen gewoon een killer vooraan. Dat maakte vandaag het verschil en heeft ze op meerdere EK's en WK's al de kop gekost de laatste jaren. Dat maakt die pandoering die we ginder gekregen alleen maar des te bizzarer.
Vreemde fase waarin zowel Zwitserland als Portugal een penalty claimden, maar door tussenkomst van de VAR Zwitserland hem krijgt. Softe penalty, maar voor de wedstrijd is het beter dat het 1-1 wordt dan 2-0.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.