Dat zou niet verkeerd zijn.
Ik hoop sowieso dat Ajax goed om zich heen blijft kijken, want er zijn legio goede spelers die niet aan de bak komen om wat voor reden dan ook, maar voor Ajax best van toegevoegde waarde kunnen zijn. In de 'goeie' tijd van Ajax was ik nooit zo'n voorstander van...