Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Die was er niet naast nee. Ik vraag me dan altijd af waar die verbazing nog vandaan komt dat ze rood krijgen.
Mancheser United en Arsenal sluiten de speeldag met als inzet de aansluiting op de top 4 behouden. Vroeger een absolute topper, maar de voorbije seizoenen enorm aan prestige verloren.
Anderlecht heeft gisteren een punt kunnen pakken in de kraker tegen Waasland-Beveren. Cercle verloor van andere staartploeg Eupen dus Anderlecht is weer een puntje kunnen uitlopen. :duim:
Ik denk niet dat iemand het zou merken moest IJsland in Divisie 2 spelen. ;) Maar ik vermoed dat ze dan tussen de andere divisies ook nog wat gaan schuiven om het te laten 'kloppen'?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.