Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Maandag, vandaag dus, schijnt de beroepscommissie van de KNVB zich te buigen over de bezwaren van clubs tegen de contractspelers. Dus als iemand wat nieuws heeft.....
Nee. Het heeft de afgelopen dagen niet gesneeuwd in Groningen in tegenstelling tot elders in het land. Voor de afwisseling. :duim:
Er werd op het kunstgras gespeeld. Het "hoofdveld" was stijf bevroren. Keeper Verkerk (?) van Huizen hield de ploeg in de beginfase overeind. Maar Huizen pakte de...
Tja beetje jammer dit.
Een van die gasten kan goed voetballen. Kan hoofdklasseniveau aan, maar dan moet je wel de mentaliteit hebben natuurlijk.
Ze hebben in ieder geval spijt betuigd, voor wat het waard is.
Kon. HFC - Barendrecht 1-2
Excelsior Maassluis - Kozakken Boys 2-1
Jong FC Twente - Katwijk 0-2
VVSB - GVVV 1-3
UNA - Spakenburg 2-1
Lienden - Jong Sparta Rotterdam 1-0
De Treffers - HHC Hardenberg 3-1
Jong Vitesse - TEC 1-2
AFC - Jong AZ 1-3
Wedstrijden:
Zaterdag 11 februari
Quick'20 - EVV
Zondag 12 februari:
Hercules - Jong FC Den Bosch
De Dijk asv - HBS
Westlandia - Be Quick 1887
Dongen - OJC Rosmalen
UDI'19 Beter Bed - Jong Achilles'29
JVC Cuijk - OFC
HSC'21 - Juliana'31
Jong De Graafschap - Magreb '90
Tweede periode kan...
Erolind Derguti van Koninklijke HFC voor zijn studie naar het noorden en sluit per direct aan bij Oranje Nassau uit Groningen. Gaat daar ballen met broer Getuar.
Kristan Boeree van FC Wolvega ook naar Sneek. Die ken ik toevallig als stageloper bij ons mediabedrijf. Goede speler bij Wolvega.
@noord-ooster: De nieuwkomers zijn niet van "bewezen" hoofdklasse niveau, maar hangen er wel tegen aan. Sneek neemt dus wel een risico, maar het gaat zeker niet om...
Vanuit mijn eigen waarneming legt het huidige bestuur niet echt een prioriteit bij het eerste elftal. En Visser is een man met ambitie. Dit verbaast me allemaal niks.
Arjan. Maar dat lijkt me duidelijk.
@groenescout: Het gaat om Arjan Jonkers die de nieuwe voorzitter is en bekend staat als een man met ambitie. Zat al eerder in het MSC bestuur.
Dat vroeg ik me elders op dit forum ook af en dit is het antwoord: Achilles'29 krijgt drie jaar om terug te keren in de 1e divisie en dan mag het beloftenteam gewoon in de piramide blijven. Is de 1e divisie door het eerste niet bereikt dan verdwijn het beloftenteam.
Nee, maar niemand van UDI. De eerste helft had schriftelijk afgedaan kunnen worden.
Na rust was het van BQ kant beter en had de score hoger opgevoerd kunnen worden dan 2-0. UDI heeft geen kans gehad.
http://www.tweenul.nl/nieuws/be-quick-1887-heeft-aan-helft-genoeg-tegen-udi19
Jammer. Het bleef dus 1-0.
Het Jong team van Achilles is er volgens mij niet sterker op geworden. Veel andere spelers zijn weg gegaan.
Het is een behoorlijk elftal. Je moet er alleen geen team met perfecte schoonzonen op af sturen. Ratjes moet je hebben. Aanpakken die handel. :}
David Veldmeijer van Wolvega naar SWZ Sneek.
David van der Pol van Oranje Nassau naar SWZ Sneek
Wytse Veenstra van Veenwouden naar Sneek.
Eerder al bekend Gerben Visser van CVVO naar Sneek.
Doelman Kevin van der Meulen vertrekt.
Mogelijk dat ook wat oud gedienden stoppen en/of lager gaan...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.