Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vooral het begin van de 2e post:
Uitstekend beleid gevoerd de laatste jaren en toch ook een goed oog voor onbekend buitenlands talent. In de Eerste Divisie met Scandinaviërs en Spanjaarden en dit seizoen met die Fransen.
Het commentaarduo had weer eens helemaal niet in de gaten wie er in de sprint op kop lag. Dat gebeurt de laatste tijd weer vaker. Het doet herinneren aan de tijd van Ducrot en Dijkstra.
Union SG en Antwerp FC kennen werkelijk een dramatische playoffs I, Antwerp staat nu ook alweer kansloos achter tegen Club Brugge. Anderlecht op de openingsronde ook nog niet overtuigend. Dat maakt dat het lekker in elkaar schuift en Genk en Club Brugge weer volop kansen maken op de titel.
Beter laat dan nooit. Het gaat de bestuurlijke chaos niet direct beter maken, maar deze mensen hebben de afgelopen periode teveel steken laten vallen om hun functie te houden.
Ogenschijnlijk makkelijke overwinning voor Nageeye! Mooi ook om zijn ervaring te horen dat hij weet hoe hij het moet aanpakken en niet te gretig zijn. Vind het altijd wel een leuke kerel.
Normaal gesproken wel weer een Engelse winnaar van de Conference League. Dan wordt ook dit toernooi ondanks de kleintjes die een leuk kunnen meedoen opgesnoept door de Engelsen.
Voor Club Brugge en België zou het wel een mooi succesje zijn als Club Brugge de halve finale haalt.
Dus je stuurt één van de weinige talentvolle trainsters weg om vervolgens een zestiger terug te halen die al jaren geen relevante ervaring heeft als trainer.
Het nemen van bijzondere beslissingen is niet exclusief voor de mannentak van de club.
Ik verwacht dat het kleinere aanvallen gaan zijn, met drones en dan op een lokale basis bij de grens en dat Hezbollah nog wat raketten afschiet voor de vorm.
Volgens TD Bernard Schuiteman was niet eerlijk geweest als trainer Kaczmarek het seizoen moest afmaken. Daarom is hij nu maar ontslagen.
Die reden heb ik nog nooit gehoord.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.