Bosz was nooit een optie bij Ajax, die heeft alleen zelf een vrij gênante open sollicitatie gedaan. Nagelsmann was ook geen kandidaat en de trainer van Celtic ook niet.
Het is namelijk niet zo dat elke trainer die een nieuwe club heeft bij Ajax in beeld was. Ja, ik zeg het maar even.
Jullie...