F1, IndyCar, Nascar Topic

Ska P 187

Well-known member
Belachelijk dat Russel geen straf krijgt. Hij was sneller op hetzelfde punt als in zijn vorige ronde.
Hij zat aan de max daar, terwijl je uit moet kunnen wijken onder geel
 

JMD

Well-known member
Antonelli dacht dat hij dubbel geel zag en ging van zijn gas af...
(maar gaf zelf al aan dat hij nooit aan de tijd van Russell zou zijn gekomen omdat hij een foutje had gemaakt)

En Russell en niet bestraft worden, we zien een patroon... ;)
 

JMD

Well-known member
Goede race van Verstappen, 2e net achter Russell, maar net voor Antonelli.
Als de race nog 2 rondes langer duurt had het zomaar 1 Antonelli, 2 Verstappen, 3 Russell kunnen zijn
 
Bovenaan