Jep, de loting voor de tweede ronde is extreem ongunstig (groep f is de enige poule waarbij de groepswinnaar zo goed als zeker een land uit de top 10 van de fifa ranglijst tegen komt), maar dat wordt weer goedgemaakt de ronde erna.Mocht Oranje de volgende ronde overleven lijkt de tegenstander in de achtste finales dus Zuid Korea of Canada te worden.
Allemaal leuk en aardig, maar het maakt niet uit tegen wie je komt. Je wilt wereldkampioen worden. Dan moet je van iedereen winnen tegen wie je in de knock out fase.Jep, de loting voor de tweede ronde is extreem ongunstig (groep f is de enige poule waarbij de groepswinnaar zo goed als zeker een land uit de top 10 van de fifa ranglijst tegen komt), maar dat wordt weer goedgemaakt de ronde erna.
Het wordt dus NAW of eruit in de tweede ronde of in de kwartfinale, in de 1/8 finale waarschijnlijk niet.