Wat een kutkeeper.En tellen we ook maar. Goedemorgen. 3-1
Nu Depay nog.Die supersterren doen eventjes leveren.
Na de saaie wedstrijd van Argentinië is het begin van Frankrijk toch stukken leuker.
En natInmiddels net zo saai.
Duel 2 uur stilgelegd.Voor het eerst dit Wk lijkt het weer een spelbreker te zijn.
Wat zal France Pierron daarvan vinden?Deschamps ontbreekt bij de wedstrijd van Frankrijk tegen Noorwegen. Zijn moeder is overleden, en hij zal daarom terugvliegen naar Frankrijk om de begrafenis bij te wonen.