Wat een kutkeeper.En tellen we ook maar. Goedemorgen. 3-1
Nu Depay nog.Die supersterren doen eventjes leveren.
Na de saaie wedstrijd van Argentinië is het begin van Frankrijk toch stukken leuker.
En natInmiddels net zo saai.
Duel 2 uur stilgelegd.Voor het eerst dit Wk lijkt het weer een spelbreker te zijn.