Dank voor je reactie Baggio.
Vooral de constatering dat ze zelf enkele wedstrijden op zaterdag hebben gepland vind ik opmerkelijk.
Want als je ze zo hoort, kunnen die kerngroep clubs beslist niet thuis op zaterdag voetballen. Dit terwijl trouwens Grol en andere rebellen-clubs vaak ook meerdere seniorenteams hebben die op zaterdag voetballen.
Overigens is mij nog steeds niet duidelijk waarover ze nou precies een uitspraak van de rechter willen.
Dat ze geen competitie-thuiswedstrijden op zaterdag willen?
Dat alle zaterdagteams ook verplicht op zondag moeten gaan voetballen, dus dat het recht van principiële zaterdagclubs om niet op zondag te hoeven spelen nietig verklaard wordt?
Dat de rellenclubs zelf mogen bepalen hoe hun competitie-indelingen er uit komen te zien?
En wat gaan die zondagclubs doen als ze van de rechter en van de KNVB niet hun zin krijgen?
Gaan ze zich dan van de KNVB afscheiden?
Of gaat de KNVB deze zondagclubs wel tegemoet komen, iets waar het in de eerdere gesprekken kerngroep-KNVB niet op leek.
En zo ja, welke consequemties heeft dat dan weer voor andere voetbalclubs die niet bij de kerngroep horen.