zwammy's Laatste bijdragen

  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Dat is toch een stuk beter nieuws inderdaad
  • zwammy
    zwammy waardeerde erka's bericht in het onderwerp Binnenlands nieuws met Leuk Leuk.
    De slachtoffers zijn bijna allemaal ook de makers van de bommen of zelf plofkrakers. Ze hebben blijkbaar ook allemaal een strafblad. Ze...
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Dat worden zware straffen
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Wij worden kampioen, dus beginnen met een zege.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    https://nos.nl/artikel/2618093-auto-raakt-groep-fietsers-op-schoolkamp-drie-doden-onder-wie-twee-kinderen Wat een ontzettende sneue...
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Saté WK Voorspeltopic.
  • zwammy
    zwammy heeft het onderwerp Kkd 2026 2027 geplaatst in Wedstrijden.
    Voor de gene die graag willen weten wanneer ze tegen NAC moeten
    • Screenshot_20260609_221136_WhatsApp.jpg
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Loopjongentjes, te dom om te poepen
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Oranje Leeuwinnen.
    Ja kan al amateurclub toch ook prima ballen?
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Heel sneu inderdaad. Gelukkig gaan we over 4 jaar naar het toonbeeld van hoe een land omgaat met mensenrechten en gelijkheid
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Binnenlandse politiek.
    Dat we na Paternotte, Sjoerdsma, Rutte, Dilan, Boswijk en al die andere mongolen die in den Haag zitten nog kunnen praten over normale...
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Buitenlands nieuws.
    https://nos.nl/zoeken?q=Belfast&page=1 Lezen we over een maand of 4 wel op de NOS dan. X hebben we inderdaad niet meer nodig. Maar dvk...
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Ik ben er niet meer zo zeker van
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp De WK Selectie van Oranje.
    Kaching
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp NAC Nieuws topic.
    Paul 'fucking' Gladon en 308 euro voor een seizoenkaart. Dit word weer enorm genieten komend seizoen
Bovenaan