Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sowieso zie je de laatste jaren bijna geen hooligans meer rond dit soort toernooien. Voorheen was het altijd raak met de Engelsen. Veel feestende supporters, vooral Schotland en Nederland hebben volgens mij wel indruk gemaakt bij de Amerikanen.
Absoluut. elk seizoen weer kantje boord. Gelukkig weer Eredivisie komend seizoen, maar het zal lastig worden. De andere teams zijn op elke positie beter.
Verdrietig nieuws, het ongeboren kindje van Gakpo en zijn vriendin is overleden tijdens de zwangerschap. Er zijn belangrijkere zaken in het leven dan voetbal.
Ik hoop toch van niet, weer zo-n toernooi met een paar redelijke groepswedstrijden. Daarom zet ik ook de wekker, om te voorkomen op.dinsdagochtend te lezen dat we zijn uitgeschakeld. Ik wil het in ieder geval beleven.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.