Recente inhoud door Mario

  1. Mario

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    Doe Lang maar ipv Malen. Koeman zal wel weer met Depay komen.
  2. Mario

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    Tien tien tien
  3. Mario

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    Eigen goal
  4. Mario

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    Airco aan, hup Holland hup.
  5. Mario

    Groep E

    De eerste twee wedstrijden viel Ecuador tegen, maar gelukkig herpakken ze zich op tijd...Hadden toch een hele goede kwalificatie in de Zuid Amerikaanse zone.
  6. Mario

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    Aké vervangt vd Ven. Verder zelfde basis als tegen Zweden. Malen dus op rechts, Summerville begint op de bank.
  7. Mario

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    Nu zie ik in beeld voorbij komen dat de kans op uitsel 'hoog' is.
  8. Mario

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    Het lijkt erop dat de wedstrijd op tijd kan beginnen. Wel in de regen, zolang de onweer maar achterwege blijft.
  9. Mario

    Groep E

    Curaçao- Ivoorkust vanavond. Het zal lastig worden, maar een stunt zou leuk zijn. Ik verwacht echter overwinning voor Ivoorkust.
  10. Mario

    Het weer

    In hele code rood gebied inmiddels.
  11. Mario

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    Een nederlaag is niet nodig als Japan vaker scoort dan Oranje of minder gele kaarten pakt.
  12. Mario

    Het weer

    De scholen in Rotterdam gaan morgen dicht.
  13. Mario

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    Dat is wel een betere tijd idd, en dan kom je ook in het andere deel van het schema terecht. Ivoorkust of Noorwegen in de 1/8 finale.
  14. Mario

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    Ik ga ook vaak laat slapen, en 01:00 is geen probleem. Als het lang gaat duren zie ik wel hoe het loopt. Ik kijk het sowieso nog wel terug morgen. Dinsdag ga ik ook om 03:00 kijken, maar dan zet ik wel even de wekker. Ik werk dinsdag sowieso vanuit huis.
  15. Mario

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    Ik ben wel benieuwd of de wedstrijd op tijd zal beginnen, of hoelang het gaat duren. Voordeel is dat het warm is, dat er van slapen sowieso niet veel zal komen.
Bovenaan