Overhyped was wellicht niet het juiste woord, maar we moeten ze ook.niet groter maken dan ze zijn. Tegen Schotland vond ik ze niet geweldig, en gisteren ook 2 goals tegen van Haïti. Ik denk dat je toch beter Marokko kunt treffen dan Brazilië. En nee, geen enkele tegenstander moet je...