Mario's Laatste bijdragen

  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Ik denk dat men de groep wil winnen, dus gewoon met je basis elftal spelen lijkt mij. Gezien het wedstrijdverloop kan je eventueel gaan...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep E.
    Ecuador valt wel tegen dit WK, moeten nu van Duitsland winnen om nog kans te maken op de volgende ronde.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep E.
    Duitsland laten winnen, en nu de nul houden. Ik denk dat Bayern zich al gemeld heeft bij PSV
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp WK Voetbal Toto 2026.
    3e Ronde vanaf 24-6 21:00 Zwitserland - Canada 1-1 Bosnie - Qatar 2-0 Schotland - Brazilie 0-3 Marokko - Haiti 2-0 Tsjechie - Mexico...
  • Mario
    Mario waardeerde gevegt's bericht in het onderwerp Groep E met Leuk Leuk.
    Curaçao weet niet te scoren, maar dankzij de heerser Obispo wel de nul gehouden. Geweldige prestatie!
  • Mario
    Mario waardeerde stc's bericht in het onderwerp Groep E met Leuk Leuk.
    Obispo heeft in ieder geval weer de 0 gehouden. PSV hoeft dus niet bij te leggen. PSV gaat dus veel geld verdienen aan Obispo.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep E.
    Minstens 55 miljoen
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Alle overige wedstrijden in Groep F..
    2x Ueda. Japan net als Nederland een doelsaldo van +4
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Mexico is niet zo geweldig. Ik zou het wel leuk vinden als Nederland in Mexico een wedstrijd gaat spelen. Het eerste WK dat ik ooit...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep E.
    Helaas speelt Curaçao pas om 02:00, dus dan maar even kijken naar onze oosterburen. Wel lekker kijken na de overwinning van Oranje.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Maxima is natuurlijk gewoon voor Messi, al zal ze dat voor de camera vast niet toegeven. Wel leuk dat ze ook naar de wedstrijd van...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Als je alsnog derde wordt, dan ga je met vier punten en een positief doelsaldo.wel door.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Nederland-Spanje 5-1
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Nee he? 4-4
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Kick Smit in 1934 tegen Zwitserland
Bovenaan