Mario's Laatste bijdragen

  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Alle overige wedstrijden in Groep F..
    2x Ueda. Japan net als Nederland een doelsaldo van +4
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Mexico is niet zo geweldig. Ik zou het wel leuk vinden als Nederland in Mexico een wedstrijd gaat spelen. Het eerste WK dat ik ooit...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep E.
    Helaas speelt Curaçao pas om 02:00, dus dan maar even kijken naar onze oosterburen. Wel lekker kijken na de overwinning van Oranje.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Maxima is natuurlijk gewoon voor Messi, al zal ze dat voor de camera vast niet toegeven. Wel leuk dat ze ook naar de wedstrijd van...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Als je alsnog derde wordt, dan ga je met vier punten en een positief doelsaldo.wel door.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Nederland-Spanje 5-1
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Nee he? 4-4
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Kick Smit in 1934 tegen Zwitserland
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Brobbey is de oplossing, die blijft dit WK onze spits lijkt mij
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Ja, opvallend. Toch ben ik benieuwd naar Brobbey vanaf het begin ipv de laatste 6 minuten. Wellicht kan hij ruimte creëren voor Malen...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Huisdieren.
    Dierenarts is idd niet goedkoop, maar ja alles voor je huisdier.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    De Jong speelt gewoon. Brobbey start in de basis ipv Summerville. Malen dan op rechts denk ik.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Huisdieren.
    Die van mij komt graag in de tuin. Ze kan daar de hele dag zitten, maar zet er geen stap buiten. Als je als muis of vogel zijnde in de...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Ik ben niet zo van het carnaval, maar die optochten (nu dus ook in de VS) zijn toch wel weer indrukwekkend en Holland promotie. Die...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep D.
    Hoe doe je dat? Praten achter de mond?
Bovenaan