Mario's Laatste bijdragen

  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Brazilie had natuurlijk ook een zwakke kwalificatie, met 6 verloren wedstrijden.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Zuid of Noord?
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep E.
    Vandaag het WK debuut van the blue wave. Normaal gesproken kansloos tegen de Duitsers, maar ik ga er wel even voor zitten. Mooie...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Het maakt niet uit wie je in de spits zet, doelpunten maken we toch niet. Een standaard tegendoelpunt, en dan hopen op een penalty.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Leuke opwarmer voor Schotland Haïti
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    1-1 Vinicius
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Makkie voor Nederland dus.
  • Mario
    Mario waardeerde gevegt's bericht in het onderwerp Het PSV transfertopic met Leuk Leuk.
    + 10 nu.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Dit Brazilie is ook niet het sterkste uit de geschiedenis.
  • Mario
    Mario waardeerde gevegt's bericht in het onderwerp Groep C. met Leuk Leuk.
    Het winnen van de Afrika Cup heeft daar geen invloed op?
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Eindelijk een PSV doelpunt dit WK.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep B.
    Het is ook wel weer leuk om dat soort teams 1x in de 4 jaar te zien. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een wedstrijd van Haïti gezien. En...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep B.
    Deze laat ik maar even lopen. Toch is Zwitserland er altijd bij.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep D.
    Ik neem de nachtwedstrijden op, Dan kan je ze idd 's ochtends terugkijken als daar tijd voor is.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Toch denk ik dat Marokko overhyped wordt. Ik moet het nog zien. Zij hebben hun momentum al in 2022 gehad. De Afrika Cup was totale...
Bovenaan