Mario's Laatste bijdragen

  • Mario
    Mario waardeerde gevegt's bericht in het onderwerp Het PSV transfertopic met Leuk Leuk.
    + 10 nu.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Dit Brazilie is ook niet het sterkste uit de geschiedenis.
  • Mario
    Mario waardeerde gevegt's bericht in het onderwerp Groep C. met Leuk Leuk.
    Het winnen van de Afrika Cup heeft daar geen invloed op?
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Eindelijk een PSV doelpunt dit WK.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep B.
    Het is ook wel weer leuk om dat soort teams 1x in de 4 jaar te zien. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een wedstrijd van Haïti gezien. En...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep B.
    Deze laat ik maar even lopen. Toch is Zwitserland er altijd bij.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep D.
    Ik neem de nachtwedstrijden op, Dan kan je ze idd 's ochtends terugkijken als daar tijd voor is.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Toch denk ik dat Marokko overhyped wordt. Ik moet het nog zien. Zij hebben hun momentum al in 2022 gehad. De Afrika Cup was totale...
  • Mario
    Mario waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Groep C. met Leuk Leuk.
    Lekker stom gekeken van mij...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Dat lijkt mij ook niet omdat Zwitserland en Qatar in groep B zitten 😉
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    De eerste wedstrijd waar ik wel naar uitkijk. Sambaboys vs handdoekenjongens. Mooie tijd ook 🙂
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Gewoon een beetje karakter tonen, dan komt het vast goed.
    • joey-veerman-sneert-naar-koeman-met-paginagrote-reclame-met-echt-karakter.jpg
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    En? Grote veranderingen nu?
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep D.
    Volgens Trump maakt team USA grote kans op de wereldtitel. Ik denk ook dat ze lang in het toernooi gaan blijven.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep B.
    Ze hebben in Toronto wat noodtribunes neergezet lijkt het. Niet echt een WK stadion.
Bovenaan