Joost's Laatste bijdragen

  • J
    Joost reageerde op het onderwerp WK 2026.
    Jammer dat DR Congo v Jamaica alleen via brakke streams te zien is.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp WK 2026.
    Objectieve Emil heeft het na de beslissende penalty niet over Bosnië maar direct over het ontzettende gemis voor al die voetbalfans van...
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp WK 2026.
    Deze Bosnie-Italie is echt een klassieker, wat de uitslag ook mag zijn.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp WK 2026.
    Vrije trap werd gegeven op 120:51.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp WK 2026.
    Waarom fluit hij af en mag Bosnië die vrije trap niet nog nemen?
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp WK 2026.
    Ja echt een heerlijke tackle. Past wel in de wedstrijd.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp WK 2026.
    Emil Schelvis; 'Ik ben hartstikke objectief'
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    Hij hoeft toch ook niet naar een topclub in het buitenland? Hij kan ook terechtkomen bij een club in de Serie B en dat is ook een mooi...
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp WK 2026.
    Ehh bij mij is het gewoon rust?
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Opmerkelijk voetbalnieuws.
    Je hebt net zoveel afgekeurde goals omdat aanvallers nu wat verder naar voren gaan staan en de grens verschuift.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Overige sporten en evenementen.
    https://nos.nl/artikel/2608502-ritmische-gymnasten-niet-naar-ek-door-administratieve-fout-kngu Wat een prutsers.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Wie is de Mol?.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Wie is de Mol?.
    Ben heel benieuwd waar de Mol zelf zat bij de eerste opdracht. Beide rollen gaven een mate van onzekerheid.
  • J
    Joost waardeerde Fregge's bericht in het onderwerp Wie is de Mol? met Leuk Leuk.
    Start van de Belgische Mol was weer fenomenaal. Wat een goede en spannende eerste opdracht zeg
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Ze spelen best wel prima.
Bovenaan