erka's Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Hahahahaha geweldig BV. Stoeltjes van opgedroogd snot.
  • erka
    erka waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Tv-topic met Leuk Leuk.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Dat was toen trouwens ook niet zo. De EC1 was echt wel belangrijker. EC2/UEFAcup kun je wel over twisten.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Ben trouwens ooit een keer zelf op TV geweest, ga dat eens even opzoeken :)
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Ja helemaal eens. Ben helemaal niet van vroeger was alles beter maar dit wel. Vergeleken met toen zijn de huidige cupfinales echt slappe...
  • erka
    erka waardeerde JMD's bericht in het onderwerp Tv-topic met Leuk Leuk.
    Ja, zo ken ik de FA Cup Finals uit de jaren 80, ben vanaf ongeveer 1987 die wezen kijken. Dat was zo fantastisch. Ook die Twin Towers...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    https://schatkamer.beeldengeluid.nl/serie/2101608030025231331/voetbalwedstrijd-finale-fa-cup-1985/aflevering/2101608130113576931 Met...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Conference League 2025-2026.
    Zo te horen en te zien speelt Crystal Palace thuis.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Ook honderden oude afleveringen van Studio Sport. Dit is wel geniaal zeg. Ik ga hier eens goed in grasduinen
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Staat ook heel veel radio op. Direct maar even Vara's Vuurwerk opgezocht en teruggeluisterd 🤩 Edit: En honderen fragmenten van Langs...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Binnenlandse politiek.
    Afdronk van het debat over normalisering geweld: de hele kamer is knettergek. Alle 150.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp De trainer van Ajax.
    En al 63 jaar dood.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp De WK Selectie van Oranje.
    Koeman is conservatief dus weinig verrassingen.
  • erka
    erka waardeerde Jef400's bericht in het onderwerp 2. Bundesliga en lager met Leuk Leuk.
    Ik ga geen vrienden maken. Maar met het asociale gedrag van heel wat RWE-hoolies heb ik daar geen moeite mee.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Binnenlandse politiek.
    Gewoon een BV of NV van maken met de overheid als enig 100% aandeelhouder. Net zoals NS bijvoorbeeld.
Bovenaan