erka's Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Binnenlandse politiek.
    Leg dat de VVD maar eens uit. De partij van Vrijheid Privatiseren en BangzijnvoordePVV. Maar dat rijmt niet op VVD
  • erka
    erka waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Binnenlandse politiek met Leuk Leuk.
    Dat bedrijf achter DigiD moet je gewoon als overheid overnemen. Veel te belangrijk om over te laten aan de markt.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    35,0 graden in Londen vandaag. Ongetwijfeld ook een stukje stadseffect maar dan nog. In MEI. Voor de opwarming waren 35+ temperaturen...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Buitenlands nieuws.
    Vreselijk...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Binnenlandse politiek.
    Was dat nou zo moeilijk? En waarom duurt het zo lang en was de reactie van de minister in eerste instantie afwijzend? Want 'we kunnen er...
  • erka
    erka waardeerde PES5's bericht in het onderwerp Belgische competitie met Leuk Leuk.
    Maar dat maakt Charleroi nog niet mooi.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp 1. Bundesliga.
    In tegenstelling tot bij ons, wint in Duitsland vrijwel altijd de Bundesligaclub. Vanaf 2009, toen dit werd ingevoerd, lukte het de 2e...
  • erka
    erka waardeerde Makanaky's bericht in het onderwerp Playoffs om Europees voetbal met Leuk Leuk.
    Gezien Van Persies Europese preataties kan Feyenoord dan volgend seizoen mooi weer in de CoL belanden. #roadtotirana
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Championship en lager.
    Sja, Salford is een beetje het Zaandam van Manchester he.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Playoffs om Europees voetbal.
    Plus nog de afvallers uit de Europa League.
  • erka
    erka waardeerde Reinoud's bericht in het onderwerp Groundhopping; Tips en adviezen met Leuk Leuk.
    Momenteel zit ik bij Sarpsborg - Molde. Beter niveau dan in Noord Ierland, maar het houdt niet over. Wel erg kneuterig hier. Koch is de...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Belgische competitie.
    De Kusttram is het enige goede aan de westkust. Voor de rest is het 40km postapocalyptische kapitalistische ellende.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Tweede Divisie.
    Dat is inderdaad heel knap. Omdat ik dit soort feitjes interessant vind, heb ik eens uitgezocht welke clubs nog meer. Er zijn er maar...
  • erka
    erka waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp The Wolverhampton Whiplash met Leuk Leuk.
    Drie opeenvolgende promoties zijn geen gemeengoed in Engeland maar niet per se uniek. Hull City 4-3-2 Luton Town 4-3-2 Swansea City...
  • erka
    erka waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp The Wolverhampton Whiplash met Leuk Leuk.
    De volgende clubs speelden vanaf 1958/59 in elke nationwide league division:
Bovenaan