F1, IndyCar, Nascar Topic

SanMark.

Well-known member
Ik betwijfel of het allemaal zo veel toegevoegde waarde heeft.

Het word pas interessant als je met een wissel extra zoveel tijd winst oplevert ten opzichte van een andere band.

Maar je moet ook weer van type wisselen tijdens een race. Anders zou het misschien interessant zijn om 3 x te rijden op hypersofts.
Ten opzichte van misschien 1x wisselen op hard.
 

gevegt

Well-known member
Ik betwijfel of het allemaal zo veel toegevoegde waarde heeft.

Het word pas interessant als je met een wissel extra zoveel tijd winst oplevert ten opzichte van een andere band.

Maar je moet ook weer van type wisselen tijdens een race. Anders zou het misschien interessant zijn om 3 x te rijden op hypersofts.
Ten opzichte van misschien 1x wisselen op hard.

Volgens Pirelli wordt het echt veel spannender,

https://nl.motorsport.com/f1/news/pirelli-hypersoft-super-hard-bandenrange-981766/
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mooi optochtje tot dusver. Na tien rondes rijdt de gehele top-12 nog op de positie waar vandaan ze vertrokken zijn.
 

JMD

Well-known member
Leclerc (een ?chte Monegask) vervangt komend seizoen Wehrlein bij Sauber... Dat ze bij Sauber de line-up wilden veranderen snap ik, maar waarom niet Ericsson geloosd?
 

Pascallovic

Well-known member
In het geval dat je toch altijd achteraan rijdt, kun je in dit geval beter voor geld kiezen dan voor degene die dan toevallig 1 voor laatste rijdt.
 

JMD

Well-known member
Inderdaa, dat is de reden. En ook een logische voor Alfa Romeo Sauber.

Maar dat is natuurlijk wel de weg naar de uitgang... Minardi hield het alleen maar rijden met paydrivers ook niet meer vol op het eind.
 
Bovenaan