Dat is jouw mening. VV Winsum is een andere mening toegedaan. In tegenstelling tot kennelijk de rest snap ik hun verhaal wel, hoewel ik ook het verhaal van SVBO wel herken. Maar als ik hier de louter positieve verhalen over weekendvoetbal hoor en dat er niemand iemand gesproken heeft met ook maar 1 kritische kanttekening dan bestaat dit forum uit veel Noord-Oostertsjes dan ik ooit gedacht had.Een echte zaterdagvereniging heeft geen teams op zondag
TEC gaat ook overstappen omdat ze hun thuiswedstrijden het liefst op zaterdag willen spelen.
Zullen we vooral ook niet té snel gaan.KNVB: ‘Misschien eerder weekendvoetbal in lagere klassen amateurvoetbal’
Voetbalbond KNVB sluit niet uit dat er volgend seizoen in de lagere klassen ook al weekendvoetbal komt.www.tubantia.nl
Je kan bij Ajax, Feyenoord en rkav VOlendam nog zeggen dat het de amateurtak is van de BVO. VItesse heeft toch ook een amateurtak.Wel benieuwd hoe ze het gaan oplossen met clubs met zowel zondag als zaterdag clubs. Vorig seizoen mocht AFC zaterdag niet promoveren vanwege het weekend voetbal vanaf de 1e klasse. Worden deze teams omgezet in Onder 21 teams? Zo als AFC al eerder voorstelde. Al krijg je dan weer een nieuwe discussie over de instroom van Onder 21 teams. Dus wellicht halen ze al deze clubs uit de piramide. Zijn er eigenlijk ook regels opgesteld dat bijvoorbeeld Jong Volendam niet op hetzelfde niveau als RKAV Volendam kan/mag spelen? Ajax en Feyenoord hebben hun amateurs ook hoog spelen. Dus kan theoretisch in de toekomst wel een issue worden als beide teams in de 2e Divisie komen.
FC Volendam en RKAV Volendam zijn verschillende clubs.Wel benieuwd hoe ze het gaan oplossen met clubs met zowel zondag als zaterdag clubs. Vorig seizoen mocht AFC zaterdag niet promoveren vanwege het weekend voetbal vanaf de 1e klasse. Worden deze teams omgezet in Onder 21 teams? Zo als AFC al eerder voorstelde. Al krijg je dan weer een nieuwe discussie over de instroom van Onder 21 teams. Dus wellicht halen ze al deze clubs uit de piramide. Zijn er eigenlijk ook regels opgesteld dat bijvoorbeeld Jong Volendam niet op hetzelfde niveau als RKAV Volendam kan/mag spelen? Ajax en Feyenoord hebben hun amateurs ook hoog spelen. Dus kan theoretisch in de toekomst wel een issue worden als beide teams in de 2e Divisie komen.
In Duitsland moeten er minstens 2 niveaus tussen zitten.Volgens mij hebben ze in Duitsland een systeem dat een tweede team niet kan promoveren als het eerste in die hogere klasse speelt. Zou je hier ook kunnen doen.
Daarom had ik de post weggehaald. Je was wel heel erg snel.In Duitsland moeten er minstens 2 niveaus tussen zitten.
Nee, 1 niveau ertussen... Dortmund in BL, het tweede team in de 3. Liga. Jij bedoelt 2 niveaus verschil...In Duitsland moeten er minstens 2 niveaus tussen zitten.
MuggenzifterNee, 1 niveau ertussen... Dortmund in BL, het tweede team in de 3. Liga. Jij bedoelt 2 niveaus verschil...
Nee, wiskundige.Muggenzifter
Welke profclubs zijn nog wel op de een of andere manier verbonden aan hun amateurtak?FC Volendam en RKAV Volendam zijn verschillende clubs.
Synoniem!Nee, wiskundige.