Vechtsporten

A345

New member
Aanstaande zaterdag is het dan zover. Het moment waar veel boksliefhebbers op hebben gewacht: het gevecht tussen Floyd Mayweather Jr. en Manny Pacquiao.

De tickets waren binnen een minuut uitverkocht, beide boksers houden er ongeveer 100 miljoen dollar aan over en het wordt een van de grootste sportevenementen van de laatste jaren.

Mijn vraag is nu, hoe en waar kunnen we zaterdag (zondagochtend) het makkelijkst de wedstrijd bekijken?
 

De Wolf

Well-known member
Ik denk dat je een caf? moet zoeken waar ze het uitzenden. Online kan ook, maar dan kan je even 100 dollar aftikken.
 

ALenstra

Well-known member
Denk niet dat een Nederlandse zender daar het vele geld voor over heeft.................
 

De Wolf

Well-known member
Je zou zoiets bij Sport 1 verwachten. Het zijn veelal zenders achter de decoder die de wedstrijd uitzenden. Helaas hebben ze de rechten niet. In Waloni? en Duitsland wordt de wedstrijd wel live uitgezonden.
 

ALenstra

Well-known member
In Duitsland moet je er 30 euro voor betalen. In Mexico wordt de wedstrijd wel op een open zender uitgezonden.
 

Mr. Wrong

New member
Ik hoop dat ze het een beetje spannend maken. Betaal je duizenden dollars voor een kaartje of 100 voor een offici?le stream, is het binnen 3 ronde gepiept.

Of nog sneller.
 

Lord Flash

New member
Ik lig niet echt wakker van dit gevecht overigens.

Meer fan van de zwaardere klasses?

Ik ben zelf wel benieuwd maar ideaal gezien had dit gevecht een jaar of 5 geleden moeten plaatsvinden. Beide mannen zijn nu 36+ en fysiek toch wel over hun piek heen. De laatste gevechten kun je dat bij allebei wel duidelijk zien. Het is daarom ook moeilijk om een inschatting te maken wie er gaat winnen, maar Mayweather lijkt me licht in het voordeel.
 

Ska P 187

Well-known member
Meer fan van de zwaardere klasses?

Ik ben zelf wel benieuwd maar ideaal gezien had dit gevecht een jaar of 5 geleden moeten plaatsvinden. Beide mannen zijn nu 36+ en fysiek toch wel over hun piek heen. De laatste gevechten kun je dat bij allebei wel duidelijk zien. Het is daarom ook moeilijk om een inschatting te maken wie er gaat winnen, maar Mayweather lijkt me licht in het voordeel.
Echt fan van boksen ben ik niet maar af en toe heb je van die periodes dat je gevechten zit te kijken op youtube. Dit gevecht is zo gehyped dat gaat m denk ik niet worden. Die doping gebruikende Filepino is de lul, Money Money Money!
 

A345

New member
Hoe de uitslag ook uitpakt, Pacman komt in ieder geval om te vechten. Mayweather is een wegloper.
 

A345

New member
Mayweather wint, maar er is een reden waarom de gehele wereld voor Pacquiao was en is. Die vecht met z'n hart en wil entertainen. De berekende Mayweather is boring as hell en een wegloper.
 

De Wolf

Well-known member
Het hoogtepunt

GettyImages-472022050.0.jpg
 

Ska P 187

Well-known member
Die kan je gewoon tegen elkaar aan drukken hoor en dan... Persoonlijk ben ik er wel fan van.
Kan dit topic hernoemd worden in ?boksen? ofzo?
 
Bovenaan