Kun je nagaan hoe gevegt eruit moet zien.Ook aardig op weg richting de 50.
Hmm, niets van gezien gisteren.Ronald Koeman is minimaal acht weken uit de roulatie. Afgelopen week heeft hij zijn pols gebroken.
Hij wist Telstar regelmatig met ludieke acties positief in het nieuws te brengen. Ik denk dat Telstar zonder hem allang uit het profvoetbal was verdwenen. Gaat een lastige opgave voor Leon worden verwacht ik.De iconische voorzitter Pieter de waard gaat na dit seizoen stoppen als voorzitter van Telstar. Zijn opvolger is Leon annokkee, nu voorzitter van FC Lisse.
Sportief hebben ze inderdaad weleens een goed jaar, alle lof daarvoor. Het is meer dat er ondanks de prestaties qua toeschouwersaantallen, op de meeste Jong-ploegen na, weinig supporters op af komen én ze krijgen jaarlijks met moeite de financiën rond. Bedoel verder niet dat ze weg moeten ofzo. Maar voor zo'n club, evenals andere kleinere profclubs zoals Top Oss, Helmond Sport en FC Dordrecht, zou een normale piramide volgens mij zoveel beter zijn. En wellicht leuker als ze sportief wat meer uitdaging hebben, maar dat is subjectief.Vorig seizoen speelde Telstar keurig middenmoot hoor... Dit seizoen is het voorlopig flink minder.
Verder idd eens met degradatie uit de 1e divisie dat mogelijk moet zijn, maar Telstar voerde de laatste jaren juist heel goed beleid en kwam volgens mij zelden onderin voor
Jep. MAar ook hij maakt de opmerking halverwege het artikel van: "Tolerant zijn betekent dat wij hun keuze ook moeten respecteren."Hij is niet zo laf als de KNVB. Dat siert hem.
Dus die spelers mogen dan in een ander shirt spelen?Jep. MAar ook hij maakt de opmerking halverwege het artikel van: "Tolerant zijn betekent dat wij hun keuze ook moeten respecteren."
Dan is het uit de selectie zetten weer bullshit als je hun keuze respecteert.
Nee, ik ben het helemaal eens met uit de selectie zetten van die spelers. Alleen maak je dat niet sterker door dan wel aan te geven dat je de keuze respecteert...Dus die spelers mogen dan in een ander shirt spelen?
Dat is gewoon politiek correct praten. Hij kan moeilijk zeggen dat als je tegen homo's bent je een andere club moet zoeken.Nee, ik ben het helemaal eens met uit de selectie zetten van die spelers. Alleen maak je dat niet sterker door dan wel aan te geven dat je de keuze respecteert...
Als je echt als club zegt dat je voor iedereen bent dan vind ik dat je dat wel moet zeggen.Dat is gewoon politiek correct praten. Hij kan moeilijk zeggen dat als je tegen homo's bent je een andere club moet zoeken.