Speelronde 37

Welke clubs zijn na dit weekend zeker van promotie?

  • Willem II en Roda JC

    Stemmen: 1 11,1%
  • Willem II

    Stemmen: 4 44,4%
  • Beide clubs moeten wachten tot het laatste weekend

    Stemmen: 4 44,4%

  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 3 mei
FC Dordrecht-Willem II
NAC-ADO Den Haag
Roda JC-SC Cambuur
FC Den Bosch-FC Emmen
VVV-Jong Ajax
Helmond Sport-FC Eindhoven
De Graafschap-Jong FC Utrecht
Telstar-FC Groningen
Jong PSV-TOP Oss
Jong AZ-MVV
 

erka

Well-known member
Groningen bakt er geen zak van. Moet echt wat veranderen anders mogen Willem II en Roda feesten vanavond.
 

Batigoal

Well-known member
Prima goal van 't Zand. Die doet het goed dit seizoen.

Spannend hoor. De zenuwen slaan toe bij Groningen en Willem II?
 

Abubakari

Well-known member
De zenuwen slaan toe bij Groningen?
Helemaal bezig met volgende week als het thuis tegen Roda in de wedstrijd van het jaar moet gebeuren, dan is Telstar uit echt zo’n bananenschil. En zou het maar zo kunnen dat het volgende week nergens meer om gaat voor Groningen.
 

erka

Well-known member
Echt zenuwen zijn het volgens mij niet maar ze zitten gewoon niet in de wedstrijd. En w.b Willem II is Dordrecht gewoon de sterkste die je momenteel tegen kan komen
 

Joost

Well-known member
Roda is gel, geeft veel druk maar echte kansen hebben we nog niet gehad. Cambuur wel, bal binnenkant paal kan vanaf twee meter worden ingekopt maar Raatsie pakt.
 

Abubakari

Well-known member
Echt zenuwen zijn het volgens mij niet maar ze zitten gewoon niet in de wedstrijd. En w.b Willem II is Dordrecht gewoon de sterkste die je momenteel tegen kan komen
Ik denk ook niet dat het zenuwen zijn, gewoon de focus op de verkeerde wedstrijd en denken dat je Telstar wel eem oan de zegereeks toevoegt. Niet dus. Dan maar hopen op Cambuur. Of na rust opscherpen. Punt volstaat om het weer in eigen hand te hebben.
 

erka

Well-known member
Ik denk ook niet dat het zenuwen zijn, gewoon de focus op de verkeerde wedstrijd en denken dat je Telstar wel eem oan de zegereeks toevoegt. Niet dus. Dan maar hopen op Cambuur. Of na rust opscherpen. Punt volstaat om het weer in eigen hand te hebben.

Zolang Roda niet wint, heeft Groningen het altijd in eigen hand. Maar punt is beter inderdaad, dan weet je het zeker.
 

Abubakari

Well-known member
Zolang Roda niet wint, heeft Groningen het altijd in eigen hand.
Weet ik, maar als je zelf minimaal gelijkspeelt ben je niet afhankelijk van wat er bij Roda-Cambuur gaat gebeuren. Nu is een goal voor Roda hele dikke paniek.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Van Peperstraten bij espn ook lekker scherp met “FC Groningen moet winnen om kans op rechtstreekse promotie te behouden”. Je zou je ook even inlezen en voorbereiden.😒
 
Bovenaan