Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

SC Heerenveen

Well-known member
In dit geval gunde ik jou de overwinning niet maar ja is niet anders had mijn team maar beter zijn best moeten doen.

Trouwens jij was toch niet diegene die met de broek onder aan de enkels op de middenstip ging zitten na de wedstrijd?
Nee, dat mijn keeper. Die had zoveel sat? kroketten gehad tijdens de lunch, dat hij na afloop de race richting de wc niet heeft kunnen halen.
 

Mario

Well-known member
De geruchten gaan dat de Febo en de Hema een rookworstkroketten competitie willen opstarten ... dat gaat nog een rel worden binnen de Internationale krokettenbond.
 

Susa

New member
Susa vertrekt zo voor een weekendje naar Malaga.

Als het goed is gaan mijn assistenten het team naar de winst coachen in Deventer :duim:
 

Pascallovic

Well-known member
Susa vertrekt zo voor een weekendje naar Malaga.

Als het goed is gaan mijn assistenten het team naar de winst coachen in Deventer :duim:
Ik denk dat de spelers heel gemotiveerd zullen zijn om een trainer in het zadel te houden die in het degradatieweekend op Malaga gaat zitten, terwijl degradatie op de loer ligt.
 

Abubakari

Well-known member
Het kan allemaal bij Hollywood aan de Maas. Het gerucht dat Hankie al getekend heeft en dat zondag bekend wordt gemaakt dat Susa ontslagen is wordt telkens sterker.
 

Abubakari

Well-known member
We pakken de stand onderin er nog maar eens even bij.

11. NEC 11-15 80-78
12. FC Utrecht 11-15 63-63
13. VVV Venlo 11-14 80-70
14. Feyenoord 11-14 78-80
15. AZ 11-13 73-72
------------------------------
16. PSV 11-12 77-83
17. Roda JC 11-12 67-76
18. Heracles 10-9 64-85

Kijken we even naar het programma en beginnen we onderin.
Roda JC treft volgende week de koploper, PEC Zwolle.
PSV speelt een ware degradatiekraker tegen VVV
AZ moet tegen Ajax (ik mats Marinos wel)
Feyenoord naar de in vorm zijnde Eagles
FC Utrecht moet uit tegen Excelsior
NEC moet tegen FC Groningen
 

Jef400

Well-known member
Daar gaat ie ook alleen maar kijken hoe de plaatselijke SV het in de krochten van het Nederrijnse amateurvoetbal vanaf brengt.
We gaan het zien. Laatste weekend voor promotie/degradatie. Ik ben benieuwd welke gasten ik er volgend jaar bij krijg in de hoofdklasse. Misschien kunnen we dan in de middenmoot eindigen.

Pesterijtje
 

SC Heerenveen

Well-known member
Het kan allemaal bij Hollywood aan de Maas. Het gerucht dat Hankie al getekend heeft en dat zondag bekend wordt gemaakt dat Susa ontslagen is wordt telkens sterker.
Dit ego?stische gedrag van deze trainer gaan we natuurlijk keihard afstraffen, mijn spelers zijn gebrand op een overwinning. De winst tegen koploper en rivaal PEC Zwolle zal daarbij ook nog eens flink in het voordeel werken.
 

De Groene Scout

Well-known member
We pakken de stand onderin er nog maar eens even bij.

11. NEC 11-15 80-78
12. FC Utrecht 11-15 63-63
13. VVV Venlo 11-14 80-70
14. Feyenoord 11-14 78-80
15. AZ 11-13 73-72
------------------------------
16. PSV 11-12 77-83
17. Roda JC 11-12 67-76
18. Heracles 10-9 64-85

A ha, ik zie dat ik nog een wedstrijd te goed heb. Ik kan degradatie dus nog ontlopen.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
PEC is er op gebrand om Roda JC (Satyr) defenitief uit het satekroket walhalla te knikkeren na de afgang van vorige week tegen GAE.
 

André

Well-known member
laat het volgende seizoen maar beginnen
snel de wedstrijd afwerken dan naar de zeijer hoogte bier en Sat?kroketten :proost:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan