Promotiestrijd KKD

Batigoal

Well-known member
Ik las laatst dat ADO iets van het 11e spelersbudget van Nederland heeft? Als dat waar is, dan mag je promotie wel verwachten inderdaad.

Mooie potjes leveren de playoffs gelijk weer op.
 

Joost

Well-known member
Inmiddels ruim 11.000 tickets verkocht. Nog altijd niet de ruim 16.000 die er tegen Cambuur waren natuurlijk maar ik vind het al een mooi aantal. Als het niet zo ongelofelijk slecht weer zou zijn hadden we er nog wel meer verkocht.
 

Bernardo

Well-known member
Valt toch gewoon tegen, slechts 11.000 kaarten. Hoop mensen die alleen op een feestje hoopten tegen Cambuur dan.
 

Joost

Well-known member
Valt toch gewoon tegen, slechts 11.000 kaarten. Hoop mensen die alleen op een feestje hoopten tegen Cambuur dan.
Nee het valt mij echt niet tegen. Voetbalsupporters hebben vaak een vrij kort geheugen dus dan blijft vooral de deceptie tegen Groningen en de 3-1 tegen NAC hangen en niet het waanzinnige seizoen. Tegen Cambuur was het ook echt uitzonderlijk hoog. De fanatieke tribune is wel uitverkocht.

En het weer werkt ook niet mee. Er is code geel afgekondigd, het regent al de hele middag en de eerste helft van de avond wordt nog meer regen en onweer verwacht. In de aangrenzende gebieden in Duitsland en België is code oranje van kracht.
Dat zal ook echt wel wat mensen schelen.

Maar komen we door vanavond dan gaan we volgende week wel weer richting de 15.000.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja, ik kan bevestigen dat het echt hondenweer is en blijft tot vanavond laat.

Op naar 5-3 en penalties dan maar
 

erka

Well-known member
Hele week al zitten wij hier volop in de zomer André, met elke dag rond de 25 graden. En het zuiden elke dag in de regen en bewolking en veel kouder.
 

JMD

Well-known member
Hele week al zitten wij hier volop in de zomer André, met elke dag rond de 25 graden. En het zuiden elke dag in de regen en bewolking en veel kouder.
En wij hier zitten er letterlijk tussenin. Elke dag periodes van het weer wat het Noorden heeft en periodes van het weer wat het Zuiden heeft...
 

erka

Well-known member
Zie net de voorbeschouwing in Kerkrade. Nu ga ik weer terug naar mijn balkon. In korte broek. Voetjes omhoog, bbq aan, biertje erbij!
 

Joost

Well-known member
Volgens Wim Frijns beginnen we tien minuten later.

Is dat op TV ook gezegd want ik geloof het nog niet.
 
Bovenaan