Promotiestrijd KKD

erka

Well-known member
1-1, Absalem.
even later mist Veerman een vrijwel niet te missen kans op 1-2.
 

Jef400

Well-known member
Ik volg het dit jaar wat van dichterbij dan andere jaren natuurlijk en mijn beeld is dat de KKD-playoffs enorm veel meer publiek trekken en meer sfeer hebben dan zeg tien jaar geleden. Weet niet of het waar is, maar volgens mij waren vroeger lang niet alle eerste ronde wedstrijden vrijwel uitverkocht. Nu wel.
En niet alleen in de nacompetitie. Ik heb het idee dat het hele product KKD veel meer is gaan leven. Grote clubs in de KKD helpen daar zeker bij.
 

erka

Well-known member
Iemand onwel op de tribune bij de Graafschap, wedstrijd gestaakt. Scheids wil verder, maar supporters niet, dus allemaal bekers op t veld.
edit: scheids valt niks te verwijten, die kreeg te horen van de veiligheidscoordinator dat t wel kon. Maar die had dat dus verkeerd ingeschat.
 

gevegt

Well-known member
Iemand onwel op de tribune bij de Graafschap, wedstrijd gestaakt. Scheids wil verder, maar supporters niet, dus allemaal bekers op t veld.
edit: scheids valt niks te verwijten, die kreeg te horen van de veiligheidscoordinator dat t wel kon. Maar die had dat dus verkeerd ingeschat.
Hoezo heeft hij het verkeerd ingeschat?
 

gevegt

Well-known member
Ja, lekker doorvoetballen terwijl er een medische noodsituatie is.
De clubarts van De Graafschap vloog erheen en kwam daarna weer terug. Later werd de situatie weer normaal gegeven.
Misschien is het fout gegaan, maar je conclusie is wel heel voorbarig.
 

gevegt

Well-known member
Bennie Jolink is dus bij kennis en gaat nu naar de kantine om er nog een paar in te ploppen.
 

Joost

Well-known member
Iemand onwel op de tribune bij de Graafschap, wedstrijd gestaakt. Scheids wil verder, maar supporters niet, dus allemaal bekers op t veld.
edit: scheids valt niks te verwijten, die kreeg te horen van de veiligheidscoordinator dat t wel kon. Maar die had dat dus verkeerd ingeschat.

Is Wim Frijns nu ook al veiligheidscoordinator in Doetinchem?
 

erka

Well-known member
Mooie actie van de Graafschap fans door de patiënt te beschermen met de vlaggen en buiten de camera's te houden. En ook van Fortes als aanvoerder.
 

gevegt

Well-known member
Mooie actie van de Graafschap fans door de patiënt te beschermen met de vlaggen en buiten de camera's te houden. En ook van Fortes als aanvoerder.
Dat deden ze inderdaad heel goed.
Ze moesten ook wel, anders was het bierplasticgooien voor niks geweest.
 
Bovenaan