Premier League

Jamel

Administrator
Forumleiding
En nu snel schakelen naar Nederland 3, want volgens mij gaat Doping Daf zo lopen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat bedoel ik. Geweldige goal zeg! Man? tikt hem binnen, maar even aandacht voor de aanval. Prachtig!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Even geen rekening gehouden met die ongekende prutser van een Moreno. Watford staat weer voor.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Man man man man, Mignolet, wat doe je nou? Totaal onnodig dit joh. Liverpool veel sterker in de tweede helft.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een matig elftal heeft Crystal Palace zeg. Ze worden voorlopig van het eigen veld getikt door Huddersfield en staan terecht met 0-1 achter. De Boer gaat een zwaar seizoen tegemoet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En 0-2. Ze worden echt weggespeeld gewoon. De Mos zegt terecht dat De Boer een totaal verkeerde tactiek heeft gekozen. Ze spelen met twee middenvelders, maar die worden helemaal overlopen.
 

Janssen

Well-known member
Je weet dat jij blijkbaar de enige bent die op het forum kan? De rest zit op het noodforum

Ik heb toevallig een truukje gevonden maar tapatalk is dood
 

Maasveld

Well-known member
Ik snap sowieso niet dat Palace de Boer wil hebben en vice versa. De Boer heeft zijn hele leven enkel voor het kampioenschap gespeeld. Bij degradatievoetbal spelen heel andere facetten waar de Boer nog nooit mee te maken heeft gehad.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik snap sowieso niet dat Palace de Boer wil hebben en vice versa. De Boer heeft zijn hele leven enkel voor het kampioenschap gespeeld. Bij degradatievoetbal spelen heel andere facetten waar de Boer nog nooit mee te maken heeft gehad.
Een de Boer zou intelligent genoeg moeten zijn om dit ook te weten en naar oplossingen te zoeken om degradatie voetbal te spelen. Dan is het voor mij onbegrijpelijk dat hij met Palace voor deze tactiek kiest. Daar heeft ie de spelers gewoon niet voor. Vond die Mooij van Huddersfield overigens erg sterk spelen, daar had Frank veel meer aan gehad dan aan Riedewald, die gaat verzuipen in de PL.
 

JMD

Well-known member
Man man man man, Mignolet, wat doe je nou? Totaal onnodig dit joh. Liverpool veel sterker in de tweede helft.

Even geen rekening gehouden met die ongekende prutser van een Moreno. Watford staat weer voor.

Het was idd verdedigend niet sterk bij die 2 goals, maar het zat ook wel flink tegen, bal caramboleerde in beide gevallen precies voor de voeten van een Watfordspeler. Bij die 2-1 was dat helemaal erg. Liverpool gaf het dus weer eens weg... Goh.
 

JMD

Well-known member
Je weet dat jij blijkbaar de enige bent die op het forum kan? De rest zit op het noodforum

Ik heb toevallig een truukje gevonden maar tapatalk is dood

Ik kan pas vanochtend weer op het forum. Gisteravond ook niet.
 

Maasveld

Well-known member
Goed weggekopt van Wijnaldum ook bij de 3-3. Die eerste 2 tegendoelpunten waren om te janken zo slecht verdedigd. Dat had niets met pech te maken.
 
Bovenaan