Ons Europees voetbaltopic

gevegt

Well-known member
Ik moest er ook wel om lachen.
Nu even wachten op het riedeltje van oa SanMark.en we zijn weer terug bij af.
 

vakx2.0

Banned
PSV hoeft mogelijk slechts 1 voorronde te spelen voor CL-deelname, waarbij tegenstanders uit de toplanden niet in de koker zitten.

Appeltje eitje dus.
 

Pascallovic

Well-known member
Voor Nederlandse clubs is welke Europese tegenstander dan ook geen appeltje eitje. Voordeel van maar 1 voorronde is dat ze sowieso de poulefase Europa League in gaan. Zijn ze al verder dan menig Nederlandse club dit seizoen.
 

vakx2.0

Banned
Die komt dan dus in de spits van PSV... Die kan er net als Brenet geen kloot van. En hij kan zich dan idd ook nog eens niet opladen. Ben benieuwd of hem dat lukt tegen (met alle respect) VVV, Willem II en Roda?

VVV 5-2 : Locadia, 23"
Willem II 4-0 : Locadia neergehaald, strafschop (benut door Lozano)
Roda 2-0 : Locadia, 9"

Gelukt dus.
 

vakx2.0

Banned
Achteraf kaarten is altijd makkelijk.

I know.

Maar aangezien er hier te pas en te onpas heel graag oude dossierkasten worden opengetrokken en oude koeien uit sloten worden gehaald (trust me, I know), dacht ik... kom, laat ik dat ook eens een keertje doen.

En ik moet eerlijk zeggen: het is best leuk! :)
 

de waan

Well-known member
Waar komt dit topic nou ineens vandaan. Dat is toch pas voor als de 'gustus' in de maand zit?
 

Mario

Well-known member
Omdat Liverpool zich vandaag via de competitie heeft geplaatst voor de CL, hoeft PSV maar ??n voorronde te spelen om zich te plaatsen voor de groepsfase. Mocht dat onverhoopt niet lukken, dan stroomt men automatisch in de groepsfase van de EL.
 

stc

Well-known member
Omdat Liverpool zich vandaag via de competitie heeft geplaatst voor de CL, hoeft PSV maar ??n voorronde te spelen om zich te plaatsen voor de groepsfase. Mocht dat onverhoopt niet lukken, dan stroomt men automatisch in de groepsfase van de EL.

Altijd goed om te weten dat PSV zeker Europees voetbal speelt. Levert in ieder geval minimaal 8 miljoen op voor de Eindhovenaren.
 
Bovenaan