NAC Nieuws topic

Jef400

Well-known member
En bij NAC (en zeker van Hooijdonk) moeten eventjes normaal gaan doen. Daar ligt het probleem. Niet bij Steijn.
 

zwammy

Well-known member
Ik heb al lang geleden besloten dat Steijn en vooral manders en de grote 3 kapot kunnen vallen dus heb ook niet de behoefte om hier verder over door te gaan.

HUP NAC.
 

Batigoal

Well-known member
Nee, was aan het werk. Heb me wel vermaakt om de jankerige reacties uit Amsterdam, dat was erg smullen 🙂
Ik heb eigenlijk wel genoten van de kinderachtigheid van NAC dat ze hier toestemming voor hebben gegeven. Hoe lang kun je ergens mee bezig blijven.
 

zwammy

Well-known member
We waren er al een tijdje klaar mee maar door Pierre werd het actueel. Het verbieden van een kinderspelletje tijdens een open dag. Doe dat lekker in Noord Korea.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begreep dat er anderhalve week nog een spotprent is gedeeld door NAC over de perikelen rondom Willem II. Ik ben benieuwd naar de reactie.
 

zwammy

Well-known member
Die moest toch verwijderd worden van het bestuur?

Tenminste, zo iets las ik. De insiders in m'n app groep zijn niet verbaast. Ik was het wel. Zullen nog wel wat details voor intimi naar buiten komen wat de echte reden is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die moest toch verwijderd worden van het bestuur?

Tenminste, zo iets las ik. De insiders in m'n app groep zijn niet verbaast. Ik was het wel. Zullen nog wel wat details voor intimi naar buiten komen wat de echte reden is.

Ja die is verwijderd:

15d07a635bf9d39339e347fb8d375498.jpg
 

Batigoal

Well-known member
Tot zover het (logische) langetermijn beleid.

Het is wachten op de verhalen over de duistere dealtjes van Hyballa.
 
Bovenaan