KKD Playoffs, Finale

Wie promoveert naar Eredivisie?

  • ADO Den Haag

    Stemmen: 4 36,4%
  • Excelsior

    Stemmen: 7 63,6%

  • Totaal aantal stemmers
    11

Jamel

Administrator
Forumleiding
Holy shit, dat was echt eng. Ik ben niet snel bang, maar dit was vrij bizar. Hele horde bivakmutsen met zwaar vuurwerk en honkbalknuppels in hun handen die jouw kant op stormen en je kunt geen kant op. Gelukkig was de ME snel ter plaatse. En nu wachten tot we de bus in kunnen. Maar los van dat, pffff. Wat een feest!!!
 

Mario

Well-known member
De laatste keer dat ik keek stond het 3-0 😄 Gefeliciteerd Jamel en de rest. Ik hoop dat jullie heelhuids uit Den Haag komen.. Laat dat ADO maar lekker wegblijven.
 

Maasveld

Well-known member
Moet die trainert van ADO nu ook weer terug de inrichting in?
Wat een debiel.

Mooie ontknoping en laat de tokkies nog maar even in de KKD blijven. Zit niemand op te wachten.
Ja, wij dus ook niet.

Play-offs zijn echt heerlijk, ook als je club er in speelt trouwens.

Gefeliciteerd Excelsior!
 

bqandy

Well-known member
Ik dacht alleen even de slotfase te bekijken en wilde ik al wegzappen toen ik balend zag dat het 3-0 stond. Zat ik 2 uur later nog gebiologeerd voor de TV, wat een ontknoping.
En tja die supporters van Den Haag.......... Een aanval op zo'n beetje de meest keurige supporters van het betaald voetbal. Gelukkig heeft @Jamel het overleefd. :) Daarom dubbel gefeliciteerd!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik dacht alleen even de slotfase te bekijken en wilde ik al wegzappen toen ik balend zag dat het 3-0 stond. Zat ik 2 uur later nog gebiologeerd voor de TV, wat een ontknoping.
En tja die supporters van Den Haag.......... Een aanval op zo'n beetje de meest keurige supporters van het betaald voetbal. Gelukkig heeft @Jamel het overleefd. :) Daarom dubbel gefeliciteerd!
Super bedankt! Maar de eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat ik wat Excelsior betreft een klein beetje een successupporter ben. Ik ben wel vaak op Woudestein geweest, maar toch vooral met bijvoorbeeld de play-offs. De credits gaan wat dat betreft toch meer naar @Simon, die zowat elke thuis- en uitwedstrijd dit seizoen heeft bezocht. En sowieso al ik weet niet hoe lang gaat.

Desalniettemin heb ik wel heel veel gevoel bij Excelsior. Ik ben opgegroeid met Feyenoord en dat gaat ook nooit meer weg. Maar ik zeg echt al jaren (bvb Max kan dat wel bevestigen) dat ik qua persoon eigenlijk beter bij Excelsior pas. Het gemoedelijke, vriendelijke sfeertje. Kan ik echt van genieten. Dus ja, deze promotie doet mij ook ontzettend veel. En zeker de manier waarop en om erbij te zijn geweest.

Na afloop ook geweldig man, bij Woudestein. Honderden mensen stonden ons op te wachten. Vuurwerk erbij, tapkraan open. Met duizenden mensen de spelers opgewacht en een prachtig feestje gevierd. Nu moe, maar ontzettend voldaan m'n bed in.

Bedankt dat ik hier steeds dit soort verhalen mag delen, heren. :)
 

Abubakari

Well-known member
Mijn samenvatting over deze wedstrijd: "Dit verzin je niet".
Maar o, wat is dit lekker zeg!!!
Wat dacht je na 5 kwartier? Fluit maar af, kunnen we naar huis? :)

Dit is wel echt ongekend mooi om zoiets mee te maken als die hard Excelsior fan (en ook als zelfbenoemd successupporter hoor Jamel).
Mooi is ook dat je tijdens zo'n wedstrijd voor de tv aan jullie (en Kralinger) denkt.
 

De Wolf

Well-known member
Of een ADO keeper die in de blessuretijd gelijk maakt tegen PSV, ook altijd grappig.

Maar prima dat het sympathieke Excelsior promoveert ipv ASO met zijn opgefokte idiotenpubliek.
Ik hang ook een club aan waar een deel zich als doorgesnoven neanderthaler gedraagt. Helaas heb je dat soort rotte appels ook bij clubs zoals Ajax en Cambuur. Voor een club zoals ADO gewoon verschrikkelijk dat deze idioten het weer verpesten.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Eagles - RKC 4-5, met hartaanval, was misschien nog net wat mooier door het scoreverloop, maar deze wedstrijd staat 2e.

edit: Verheyd verloor die pot toen ook trouwens
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik besef het nog steeds nauwelijks, wat een avond was dat... Al moest ik van een afstand volgen, ik werd gek!
 

JMD

Well-known member
Mijn samenvatting over deze wedstrijd: "Dit verzin je niet".
Maar o, wat is dit lekker zeg!!!
Inderdaad. Hier moet eigenlijk dat commentaar bij van Koert Westermann van 29 april 2007, "het is niet te geloven"
 

stc

Well-known member
Als Ado ooit wil promoveren moet er heel veel gaan veranderen daar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

ALenstra

Well-known member
ADO Den Haag gaat de gebeurtenissen van gisteren uitgebreid evalueren en zal daarna met een statement komen.
 
Bovenaan