Jupiler League Speelronde 18

Janssen

Well-known member
Hoezo? Thuis van Jong Utrecht gaan jullie toch ook wel winnen met een wedstrijd 3 dagen ervoor in de benen?

Vorige ronden speelden we ook met het 2e elftal, ik zou eigenlijk niet weten waarom dat nu anders zou zijn. Tegen AZ is er sowieso niks te halen.

Daarnaast zijn er nu wat spelers met kwaaltjes en pijntjes, ik zie Oliseh geen enkel risico nemen.
 

almere036

Member
Vorige ronden speelden we ook met het 2e elftal, ik zou eigenlijk niet weten waarom dat nu anders zou zijn. Tegen AZ is er sowieso niks te halen.

Daarnaast zijn er nu wat spelers met kwaaltjes en pijntjes, ik zie Oliseh geen enkel risico nemen.

Klantenbinding? Zullen vast wat mensen komen kijken die er niet al te vaak zijn. Een leuke pot spelen en er blijven sowieso een paar honderd man hangen.
 

Forza AZ

Well-known member
Vorige ronden speelden we ook met het 2e elftal, ik zou eigenlijk niet weten waarom dat nu anders zou zijn.
Toch gek voor een club uit de Eerste Divisie. Als je de beker niet serieus neemt, waarom schrijf je je dan in?

Nu snap ik ook wel dat een club als Fortuna Sittard de beker niet zal winnen, maar je kunt door verder te komen toch mooie wedstrijden spelen die je als kleinere club niet zo vaak speelt.
 

gevegt

Well-known member
Fortuna heeft dit jaar de trainer en ploeg om voor de dubbel te gaan.
Het is nu of nooit.
 

Forza AZ

Well-known member
Alles is gericht op de competitie, zo raar is dat toch niet?
Ik vind het altijd raar als clubs hun beste spelers sparen in de beker (tenzij het tegen clubs uit een (veel) lager niveau is waarvan je nagenoeg zeker weet dat je met 2e keus spelers ook wel wint).

Nogmaals, wil je alles op de competitie zetten, waarom schrijft die club zich dan ?berhaupt in voor de beker?
Het is volgens mij niet verplicht om mee te doen, en op niet meedoen staat ook geen straf.
 

Lu.

Member
Fortuna wist destijds natuurlijk nog niet dat het zo goed zou gaan in de competitie.
En nu we het toch over hoogmoed hebben: Fortuna moet met de 2e keus toch ook van AZ kunnen winnen.
 

Janssen

Well-known member
Ik vind het altijd raar als clubs hun beste spelers sparen in de beker (tenzij het tegen clubs uit een (veel) lager niveau is waarvan je nagenoeg zeker weet dat je met 2e keus spelers ook wel wint).

Nogmaals, wil je alles op de competitie zetten, waarom schrijft die club zich dan ?berhaupt in voor de beker?
Het is volgens mij niet verplicht om mee te doen, en op niet meedoen staat ook geen straf.

Ja hallo, wie wist er vooraf dat het zo'n seizoen zou worden?

En nu we het toch over hoogmoed hebben: Fortuna moet met de 2e keus toch ook van AZ kunnen winnen.

Klopt.
 
Bovenaan