Honkbal

erka

Well-known member
Wonen heel veel Amerikanen in Engeland h?.

Ze gaan trouwens spelen in het Olympisch Stadion.
 

erka

Well-known member
Ja en er wonen veel Chinezen in Nederland.

Het wachten is dan ook op het eerste Chinees kampioenschap tafeltennis in Ahoy.

Maar ik denk echt dat het de reden is. Zelfde reden als met sommige NFL games. Engelsen zijn nou ook niet bepaald fan van NFL maar Wembley krijgen ze aardig vol.

NFL_International_Series_2010.jpg
 

erka

Well-known member
Het wachten is dan ook op het eerste Chinees kampioenschap tafeltennis in Ahoy.

Maar ik denk echt dat het de reden is. Zelfde reden als met sommige NFL games. Engelsen zijn nou ook niet bepaald fan van NFL maar Wembley krijgen ze aardig vol.

NFL_International_Series_2010.jpg

Laatste jaren trouwens ook wel eens op Twickenham ipv Wembley.
 

Joost

Well-known member
Het wachten is dan ook op het eerste Chinees kampioenschap tafeltennis in Ahoy.

Maar ik denk echt dat het de reden is. Zelfde reden als met sommige NFL games. Engelsen zijn nou ook niet bepaald fan van NFL maar Wembley krijgen ze aardig vol.
Ik denk eerder dat de Engelsen net als de Duitsers heel erg gericht zijn op evenementen die veel media aandacht krijgen. Show is er echt een belangrijk onderdeel van.

De huidige eigenaar van Fulham heeft ook een gigantisch bod gedaan op het Wembley stadion en de verwachting is dat ze er een NFL team willen huisvesten.
 

ALenstra

Well-known member
De worldseries honkbal gaat dit jaar tussen de Boston Red Sox en Los Angeles Dodgers. A.s. dinsdag 1e wedstrijd in Boston.
 

ALenstra

Well-known member
Boston Red Sox zijn in 5 wedstrijden klaar met de Los Angeles Dodgers en winnen de World Series.
 

JMD

Well-known member
De Yankees en de Red Sox spelen duels in Londen, in het Olympisch stadion. Dat was passen en meten om het speelveld in het Olympisch stadion te krijgen en het 'hek' staat dan ook 5 meter dichterbij dan normaal. Men verwachtte dus veel homeruns.

Maar was dit verwacht? De bovenste helft 5e inning en het staat al 15-6 voor de Yankees....
 

JMD

Well-known member
Nu de wildcardgames klaar zijn is de hele PO-lineup dus bekend.

National League:
Nationals - Dodgers
Cardinals - Braves

American League:
Rays - Astros
Twins - Yankees

In alle duels speelt de als laatst genoemde ploeg in duel 1, 2 en 5 thuis. Het is een best-of-3, dus het kan na 3 duels beslist zijn.

In de National League speelt men: 3/10, 4/10, 6/10, 7/10, 9/10
American League: 4/10, 5/10, 7/10, 8/10, 10/10

De League Championships zijn op, best-of-7:
NL: 11/10, 12/10, 14/10, 15/10, 16/10, 18/10, 19/10
AL: 12/10, 13/10, 15/10, 16/10, 17/10, 19/10, 20/10

World Series, best-of-7:
22/10, 23/10, 25/10, 26/10, 27/10, 29/10, 30/10
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Sneu voor Oakland. Beste team, maar Houston is n?g beter

Wel gek dat die Houston zouden krijgen als ze hadden gewonnen.
 
Bovenaan