Fregge
Well-known member
Jij kunt dus werk en privé niet gescheiden houden aangezien je voor PSV bent?Ten tweede: voor de ING zal ik nooit werken. Ik werk alleen voor de echt grote boeven.
Jij kunt dus werk en privé niet gescheiden houden aangezien je voor PSV bent?Ten tweede: voor de ING zal ik nooit werken. Ik werk alleen voor de echt grote boeven.
Je zat dus bij Wille wortelHaha, je kent me toch slecht.
Ten eerste: ik zet dan mijn auto daar neer waar de sleepdienst ook niet mag komen. Namelijk in een werkgebied.
Ten tweede: voor de ING zal ik nooit werken. Ik werk alleen voor de echt grote boeven.
Dat doe ik sowieso nooit. Vooral niet als ik in de buurt van Amsterdam ben.Jij kunt dus werk en privé niet gescheiden houden aangezien je voor PSV bent?
Zo zou je die vrouw ook met een beetje fantasie kunnen noemen.Je zat dus bij Wille wortel
Doe dat en dan ploppen we er 1 op het mooie station van Dalfsen.Ja hallo, ik zat in die stinkende diesel van Blauwnet en heb bij Dalfsen keurig uit het raam hangend gedag gezegd naar je maar ook bij mij helaas geen enkele reactie terug. Volgende keer stap ik wel even uit.
Zal ik voor zorgen.Begin juli ga ik weer naar zus de Kip dus dan ben ik om een uur of 1 bij je dus zet zet maar vast eentje koud 👍.
Ik vond Dalfsen oost anders ook een mooi station
Prachtig station als de trein doorrijdt.Haha ja Ommen
Logisch, hier wordt alleen achterkamertjespolitiek gedreven.Limburg is er als eerste uit met een coalitie akkoord.
Die hunebedden in zijn achtertuin vonden ze niet bijzonder.Staat gevegt niet op die lijst?