Het grote Feyenoord nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
Het is dan ook van oorsprong een Ajaxlied.

Nee, van Coal. Daarna is er begin jaren zestig een Feyenoord versie gekomen en later nog een Ajax versie toen spelers die in de Feyenoord versie voorkwamen al gestopt waren.
 

gevegt

Well-known member
Nee, van Coal. Daarna is er begin jaren zestig een Feyenoord versie gekomen en later nog een Ajax versie toen spelers die in de Feyenoord versie voorkwamen al gestopt waren.

Ik heb ooit een filmpje gezien dat Ajaxsupporters het in de jaren 60 zongen, vandaar. Je zal ongetwijfeld gelijk hebben.
 

De Wolf

Well-known member
Ik heb ooit een filmpje gezien dat Ajaxsupporters het in de jaren 60 zongen, vandaar. Je zal ongetwijfeld gelijk hebben.

Johnny Hoes heeft in de jaren 60 twee versies uitgebracht. Eerst eentje voor Feyenoord en een paar jaar later voor Ajax. Die laatste versie heeft het tot begin jaren 70 volgehouden. Daarna niet meer gezongen omdat Feyenoord te succesvol was.
 

gevegt

Well-known member
Johnny Hoes heeft in de jaren 60 twee versies uitgebracht. Eerst eentje voor Feyenoord en een paar jaar later voor Ajax. Die laatste versie heeft het tot begin jaren 70 volgehouden. Daarna niet meer gezongen omdat Feyenoord te succesvol was.

Dat is wel typisch Hoes.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Napoli mag Feyenoord geen kaarten geven voor de CL pot...

'

Feyenoord krijgt vooralsnog geen kaarten voor het Champions League-duel met Napoli in Napels. Op last van de autoriteiten worden geen toegangsbewijzen beschikbaar gesteld.

Napoli heeft Feyenoord schriftelijk laten weten geen toestemming te hebben van de plaatselijke autoriteiten om voor de wedstrijd van 26 september kaarten te verkopen aan Nederlanders. Een dergelijke maatregel was eerder getroffen voor het bezoek van OGC Nice aan Napels in de play-offs van de Champions League.

Feyenoord wil met de steun van de KNVB en de UEFA achterhalen wat de daadwerkelijke achtergrond is van het verbod. Ook wordt een poging gedaan om te kijken of er toch mogelijkheden zijn om alsnog kaarten beschikbaar te krijgen.'
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Ik begrijp van iemand dat het met het vluchtelingen probleem te maken heeft. Nice heeft ook geen kaarten gekregen en die hebben volgens mij geen slechte reputatie.

Probleem is dat er al tickets en hotels zijn geboekt.
 

ALenstra

Well-known member
Dus er zijn al fans die kaarten hebben? Vraag me af hoe ze aan de kaarten komen en of ze wel in het stadion komen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik begrijp van iemand dat het met het vluchtelingen probleem te maken heeft. Nice heeft ook geen kaarten gekregen en die hebben volgens mij geen slechte reputatie.

Probleem is dat er al tickets en hotels zijn geboekt.

Hotels zijn toch gewoon eigen risico? En heeft Feyenoord dan wel al tickets verkocht?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Dus er zijn al fans die kaarten hebben? Vraag me af hoe ze aan de kaarten komen en of ze wel in het stadion komen.

Uitsupporters boeken vaak vliegtickets zodra er geloot is. Als je wacht tot alles rondom de wedstrijdkaarten bekend is, dan betaal je de hoofdprijs en is er nauwelijks meer een vlucht beschikbaar. Gezien de stadioncapaciteit van 60.000 zou Feyenoord normaal gesproken een behoorlijk aantal kaarten krijgen en zijn de diamondcard en goldcardhouders sowieso zeker en maak je als silvercardhouder ook gewoon een grote kans.

Voor AS Roma en Man Utd had ik ook al alles geboekt voordat ik kaarten had. Met name voor Man Utd had ik best mis kunnen grijpen.

Met dit soort praktijken hou je als supporter in principe geen rekening. Ik vraag mij af hoe de UEFA hiermee om gaat en of ze dan Feyenoord wel gaan verplichten kaarten aan Napoli af te staan.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan