Flora en Fauna

Joost

Well-known member
ik heb de afgelopen weken in de tuin een aantal planten en dennen verwijdert. Netjes met zoveel mogelijk wortel.
Maar er is toch nogal wat wortel achtergebleven in de grond. Sterft dat vanzelf af? Ik wil er gras gaan zaaien.
 

delmaestro

Well-known member
ik heb de afgelopen weken in de tuin een aantal planten en dennen verwijdert. Netjes met zoveel mogelijk wortel.
Maar er is toch nogal wat wortel achtergebleven in de grond. Sterft dat vanzelf af? Ik wil er gras gaan zaaien.

Nope, groeit terug.

Uitroeien = met wortel en al. Of het nou verwijderen of vergiftigen is.

bron: papa Delmaestro heeft een Welkoop
 

Joost

Well-known member
Dan moet ik morgen toch nog flink aan de slag. Er staat ook nog het restant van een boompje dus dat gaat eerst.
 

Jozsef

New member
Zo doe ik altijd het onkruid in de voor- en achtertuin. Tussen de tegels wel te verstaan. Dakbrander vol erop, ben je een maand ervan af. :rumcolaa:
 

Joost

Well-known member
Nope, groeit terug.

Uitroeien = met wortel en al. Of het nou verwijderen of vergiftigen is.

bron: papa Delmaestro heeft een Welkoop

Dankjewel. Ben inmiddels maar begonnen zoveel mogelijk wortel weg te halen. Gelukkig lijken de meeste wortelrestanten de moed opgegeven te hebben.
 

erka

Well-known member
Er is naar het schijnt een dode wolf in Drenthe gevonden op de A28 bij Hoogeveen.

Het is nog onduidelijk of het echt een wilde wolf is, een ontsnapte of een neergelegde.
 

erka

Well-known member
In september was er weer een wolf in Groningen en nu is er een wolf gesignaleerd op de Veluwe :)
 

De Wolf

Well-known member
Vanuit Frankrijk komen ze deze kant ook al op. Op dit moment zit er eentje in de buurt van Luxemburg
 
Bovenaan