De Groene Scout
Well-known member
HBS wel op voorsprong tegen Jong Achilles'29.
De Graafschap voor bij JVC, kut.
Maar hoe kon Achilles'29 dan 3 punten aftrek krijgen als ze nog steeds een aparte status hadden?Normaal is er dispensatie voor clubs die degraderen uit de 1e divisie, maar voor Achilles geldt dat weer niet vanwege hun status aparte.
Maar hoe kon Achilles'29 dan 3 punten aftrek krijgen als ze nog steeds een aparte status hadden?
Verslag Be Quick 1887 - Dongen
http://www.tweenul.nl/nieuws/dongen-pakt-na-competitie-ticket-na-winst-op-be-quick-1887
Tom Kolkert man van de wedstrijd. Dat gebeurt toch niet vaak, meestal gaan de credits bij Dongen naar Koenen.
Blijft toch een knappe prestatie van Ron Timmers en zijn mannen, vind ik.
Nou, UDI '19 kort voor tijd ook de zege uit handen laten glippen tegen Hercules. Dongen door winst bij het Be Quick van bqandy wel zeker van de nacompetitie, knap. Magreb '90 ook nog niet veilig na een 2-2 tegen OJC Rosmalen.
Voor Jong FC Den Bosch en Jong Achilles '29 zal het doek wel vallen. Moeten winnen en dan hopen dat UDI '19 niet wint. Doelsaldo is dan wel in het voordeel van de beloften.
UDI en Juliana kunnen echter ook nog de nacompetitie ontlopen, dat moet dan ten koste gaan van Magreb '90 en / of Jong De Graafschap.
Spannend rondje nog!
Dus, we blijven thuis.HSC '21 - EVV (niks op het spel)
Maar eerste divisieclubs die degraderen uit de eerste divisie mogen dus wel hun Jongploeg behouden? En voor hoe lang dan? (want je hebt het over dispensatie)Normaal is er dispensatie voor clubs die degraderen uit de 1e divisie, maar voor Achilles geldt dat weer niet vanwege hun status aparte.
Dus, we blijven thuis.
Nee dan bqandy, die gaat ook als er niks meer op het spel staat.
De Groene Nepperd. :jerry:
En UDI '19 waagt nog een ultieme poging om die -1 ongedaan te maken. Samen met ODIN '59. Ik snap het wel met het oog op de degradatiestrijd, maar wordt vermoedelijk wel een moeilijk verhaal. Want dan zouden die andere twaalf ook dat punt terug moeten krijgen, lijkt mij.
http://www.bd.nl/amateurvoetbal/udi-19-vecht-puntenaftrek-aan-voor-de-rechter~a67d6989/
Maar de liefde gaat niet zo ver dat ik morgen naar de kampioenswedstrijd van zaterdag 1 ga. Tot morgen bij VVG.