Binnenlands nieuws

ALenstra

Well-known member
Rapper Appa schijnt opgepakt te zijn omdat hij op social media opgeroepen zou hebben om de herdenking te verstoren. Volgens zijn advocaat was daar geen sprake van.
 

erka

Well-known member
Als je die beelden zo een beetje bekijkt zijn 20% van die lui oprecht bezorgde/boze studenten en 80% is gewoon smerig tuig van de richel.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

gevegt

Well-known member
Het gaat me allemaal veel te netjes.
Het is nu donker: tijd dat de echte relschoppers en plunderaars uit hun hol kruipen.
 

JMD

Well-known member
Als je die beelden zo een beetje bekijkt zijn 20% van die lui oprecht bezorgde/boze studenten en 80% is gewoon smerig tuig van de richel.
Die 80% is gewoon beroepsdemonstrant, die komen op alles af… en die 20% lijdt onder die 80%, want de goodwill wordt nu wel verspeeld, terwijl waar ze voor demonstreren natuurlijk zeer terecht is
 

gevegt

Well-known member
Die 80% is gewoon beroepsdemonstrant, die komen op alles af… en die 20% lijdt onder die 80%, want de goodwill wordt nu wel verspeeld, terwijl waar ze voor demonstreren natuurlijk zeer terecht is
Als je weet wat hun eisen zijn, is het op bepaalde punten eerder onzinnig en zelfs gevaarlijk.
 

erka

Well-known member
Blijft bijzonder dat de uitrusting van de ME nauwelijks te onderscheiden is van die van de padvinderij. Geen wonder dat er niemand meer bij de ME wil.
 

JMD

Well-known member
Blijft bijzonder dat de uitrusting van de ME nauwelijks te onderscheiden is van die van de padvinderij. Geen wonder dat er niemand meer bij de ME wil.
Ik heb nooit bij de padvinders gezeten, maar daar hebben ze toch geen helmen, schilden, lichaamsbescherming en stokken?
 
Bovenaan