Laatste bijdragen

  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep H.
    Scheidsrechter was het overigens wel kwijt op het eind, was miste eerst een penalty voor Uruguay, vervolgens geen rood bij een...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep H.
    Ook wel mooi hoe Yamal even ervoor ter aarde stortte maar ineens miraculeus opstond, hij was blijkbaar even vergeten dat de...
  • Eef de Kip
    Eef de Kip reageerde op het onderwerp 1/16 Finale.
    Is inmiddels wel duidelijk dat we een kutloting hebben gehad
  • J
    Jacco reageerde op het onderwerp 1/16 Finale.
    Als Kaappverdie Spanje op 0-0 kan houden kunnen ze ook stunten tegen Argentinie
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp 1/16 Finale.
    Wel mooi dat alle groepswinnaars de geplaatste landen zijn (oke, op de groep van Canada tot nog toe na, maar dat was toch al een zwak...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep J.
    En de Belgen hebben het toch gered, samen met Egypte.
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Groep D met Haha Haha.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep H.
    Einde verhaal voor Uruguay, Kaapverdië naar de volgende ronde!
  • PES5
    PES5 waardeerde Reinoud's bericht in het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie met Leuk Leuk.
    Kwartfinale Frankrijk en dan is het klaar
  • Baggio
    Baggio reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    De rechter heeft gehakt gemaakt van de argumenten van de Kerngroep. 2 clubs werden zelfs niet ontvankelijk verklaard omdat ze komend...
  • zwammy
    zwammy waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie met Leuk Leuk.
    Op 1 of andere manier raak ik er daardoor niet direct meer van overtuigd.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Het tikkie-breed masterclass krijgen we doorgaans al van Frenkie de Jong, hoeven we niet ook nog van JPVH te krijgen.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Het weer.
    Het is me allemaal wat.
  • Reinoud
    Reinoud reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Kwartfinale Frankrijk en dan is het klaar
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep I.
    Ivoorkust nu tegen Noorwegen, Frankrijk tegen een nummer drie
Bovenaan