Laatste bijdragen

  • Wigboldus
    Wigboldus reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Ik zou geen B-Elftal inzetten. Dat pakt bijna nooit goed uit.
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Groep H.
    Onvriendelijk duel Uruguay Kaapverdië
  • Wigboldus
    Wigboldus reageerde op het onderwerp WK Voetbal Toto 2026.
    3e Ronde vanaf 24-6 21:00 Zwitserland - Canada 1-1 Bosnie - Qatar 2-0 Schotland - Brazilie 0-3 Marokko - Haiti 3-0 Tsjechie - Mexico...
  • Abubakari
    Met nog 3 voorspelde wedstrijden te gaan: (eindigt di 23 juni 22.00) A Argentinie (Abubakari)-Zuid Korea (Wigboldus) 3-4 Schotland...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    Het was al een wonder dat die zolang kon spelen, is net terug van een flinke blessure begreep ik op de Belg
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    Dat Iran kon de bal geen drie passes in de ploeg houden maar houdt wel stand 0-0 gebleven.
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Groep G.
    Commentator van niks
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep G.
    Snap niet dat Lukaku eruit is gehaald. Gaan ze nu allemaal hoge voorzetten geven zonder dat je nog een kopper in de ploeg hebt.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    Iran weigert over de flank te spelen…
  • BlauwVinger
    BlauwVinger waardeerde JFK's bericht in het onderwerp Groep G met Haha Haha.
    Dan is hij dus een jood.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    België kan natuurlijk nog steeds eenvoudig de poule uit, maar als die een iets sterker land in de ko tegenkomen zal het NAW klaar zijn…
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    Is het ook, maar misschien is België ook niet (meer) zo goed…
  • J
    Jacco reageerde op het onderwerp Groep G.
    Zou een makkelijke poule zijn
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep G.
    Dat was ook wel erg onhandig, eerst volledig over de bal heenmaaien en dan vasthouden.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep G.
    Ai ai ai België maakt het zichzelf wel heel moeilijk zo.
Bovenaan