Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Vooral de windstoten waren extreem. Onweerscomplexen met deze neerslag en bliksemactiviteit hebben we wel vaker gehad in Nederland maar...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep D.
    O ja, tuurlijk... Ben nu al geen fan meer van onderling resultaat, omdat je anders dus nooit uitgeschakeld kon zijn (bij een systeem...
  • JMD
    JMD waardeerde Reinoud's bericht in het onderwerp Groep D met Leuk Leuk.
    Dat dacht ik ook. Totdat ik vanochtend JMD zijn post las dat het onderling resultaat beslissend was en ze dus geen derde meer konden worden.
  • gevegt
    gevegt waardeerde Reinoud's bericht in het onderwerp Groep D met Leuk Leuk.
    Dat dacht ik ook. Totdat ik vanochtend JMD zijn post las dat het onderling resultaat beslissend was en ze dus geen derde meer konden worden.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Champions League 2026-2027.
    Union St.Gillis zal zijn thuiswedstrijden in de voorronde afwerken in Oostende.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep D.
    Volgens mij is dat onmogelijk vanwege onderlinge resultaten.
  • Reinoud
    Reinoud waardeerde PES5's bericht in het onderwerp Het grote Feyenoord nieuwstopic met Haha Haha.
    Kan wel naar Cambuur; Genot Trauner.
  • Reinoud
    Reinoud reageerde op het onderwerp Groep D.
    Dat dacht ik ook. Totdat ik vanochtend JMD zijn post las dat het onderling resultaat beslissend was en ze dus geen derde meer konden worden.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep C..
    En Brazilië wint met 3-0 van Haïti. Doordat dit het eerste wk is waar onderling resultaat bepaalt ipv doelsaldo weet Marokko dus nu dat...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep D.
    Alle goals van gisteren vielen in de eerste helft en bij de beide 1-0 duels werd de eindstand al na iets meer dan een minuut bereikt..
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep D.
    Er wordt gezegd dat Turkije eruit ligt (op nos.nl), maar ze kunnen met winst toch nog derde worden, en dan bij de beste 8 nummers drie...
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Wel apart hoe heel Nederland in rep en roer is als Frenkie de Jong iets mankeert.
  • ALenstra
    ALenstra waardeerde PES5's bericht in het onderwerp Het grote Feyenoord nieuwstopic met Haha Haha.
    Kan wel naar Cambuur; Genot Trauner.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp [Transfers] Nederland.
    Geen idee. Wellicht vertrekt hij? Nog een opvallende transfer: Teun Gijselhart van De Graafschap naar Deportivo La Coruña. De Spaanse...
  • Jef400
    Jef400 waardeerde Bernardo's bericht in het onderwerp Groep D met Leuk Leuk.
    Die Turk had ook wel geel mogen krijgen
Bovenaan