Laatste bijdragen

  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Groep D.
    Vind USA misschien wel de leukste ploeg tot nu toe
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp Huisdieren.
    Uit ervaring kan ik me voorstellen hoe je je voelt. Sterkte!
  • SC Heerenveen
    SC Heerenveen reageerde op het onderwerp Tweede Divisie.
    Handhaving bij zowel het vlaggen als fluiten. 8e geworden in een groep van 19 in groep A, volgend seizoen dus weer actief in de 2e en...
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep D.
    2-0 USA na VAR momentje
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp Groep D.
    2-0. Verdiende voorsprong voor de USA
  • Eef de Kip
    Eef de Kip reageerde op het onderwerp Huisdieren.
    Kloten Abu.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep D.
    Sterk begin van Team USA.
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Groep D.
    Prima aanval
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep D.
    Een beetje ongelukkig wel.
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp Groep D.
    Eigen goal
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp [Transfers] Nederland.
    Jari de Busser van Go Ahead Eagles naar AZ. Tekent voor vijf jaar.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep D.
    Dat volkslied van de VS wordt echt flink te snel gespeeld... Zonde, want er wordt flink meegezongen (zoals altijd in de VS)
  • Sensini
    Sensini reageerde op het onderwerp Voetbalplaatjes.
    Als Grün vlak voor tijd niet op de paal had gekopt maar raak was het allemaal anders gelopen.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Het weer.
    Het onweer trekt op 3 km ten oosten aan mij voorbij, kan vanaf mijn balkon de flitsen zien en het gerommel horen... Maar er komt over...
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Huisdieren.
    Bedankt.
Bovenaan