Laatste bijdragen

  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Ajax Nieuwstopic.
    Ik kan mij geen Augurken lekker en gezond competitie herinneren. Dus doe maar FEBO.
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    Balk United. Daar is Johnny Jansen trainer als ik mij niet vergis. Mooi avontuur voor Balkie.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Ajax Nieuwstopic.
    2027 idd... Typfoutje Of Kesbeke augurken :)
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Ajax Nieuwstopic.
    2027 zeker? Tijd dat FEBO instapt als shitsponsor. Of van Dobben kroketten.
  • Abubakari
    RONDE 2 A Argentinie (Abubakari)-Zuid Korea (Wigboldus) Schotland (Kralinger-Oostenrijk (Andre) B Curacao (Mario)-Noorwegen (Satyr)...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Ajax Nieuwstopic.
    Ziggo stopt in 2017 (na 12 jaar) als shirtsponsor van Ajax.
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp District Oost.
    Inderdaad sinds de fusie behoorlijke sprongen gemaakt. Hoewel het ook niet ongebruikelijk is, dat de enige voetbalclub in een dorp met...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    https://www.managementsite.nl/de-laatste-meter/de-monteur-die-straks-niet-meer-komt-als-je-in-de-binnenstad-werkt-of-woont
  • Abubakari
    De UITSLAGEN van wedstrijd 1 GROEP A Argentinie (Abubakari)-Schotland (Kralinger 9-9 Zuid Korea (Wigboldus)-Oostenrijk (Andre) 8-6...
  • Satyr
    Satyr reageerde op het onderwerp Oranje Leeuwinnen.
    Nederland heeft heel gunstig geloot voor de play-off voor het WK. Nederland, Hongarije, Turkije of Slovenie gaat naar Brazilie...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    Bali United...ik zeg niks :D
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    Toch niet ,volgens Soccernews gaat Balk naar Bali United.
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp Groep L.
    Zonder Adelberto was Ghanama maar een matige vertoning
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde Satyr's bericht in het onderwerp Groep L met Leuk Leuk.
    Panama was echt wel goed, die verliezen heel onterecht
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Groep L met Leuk Leuk.
    Jij hebt ter ere van hem vast je Gullit-pruik weer van zolder gehaald!
Bovenaan